Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels met thema

12-12-2008 12:20:56
Beste bruidjes,

Ik heb eens een vraagje. Ik zat er namelijk aan te denken om de tafels in de zaal via een thema (vb kleuren) aan te duiden. Maar hoe gaat dat nu precies in z'n werk, hoe weten de mensen dan welke Kleur bij hun past? Kan iemand mij een voorbeeldje doorsturen?

Bedankt,

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 473

sophie
6-2-2010
 Meld misbruik12-12-2008 13:43:30

Je maakt een lijst met de namen van de gasten en wie aan welke kleur tafel komt te zitten. Vervolgens kies je een persoon (mss best iemand van de zaal) die deze lijst voor zich neemt en bij het toekomen van de gasten naar de namen vraagt (je schrijft best op per koppel). Die persoon overhandigt dan de juiste kleur (in vorm van papiertje of voorwerp) aan de gasten. Op die manier weten de gasten waar ze moeten gaan zitten. Vwala!

sophie

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik12-12-2008 15:04:01

Wij hadden als thema "reizen en treinen" , omdat ik toen we nog niet samenwoonden altijd met de trein naar hem toeging en nu reizen we ook veel met de trein .
we zijn getrouwd in de stationszaal van San Marco Village , dessert binnengebracht met een treintje .
de tafels hadden allemaal een stationsnaam ,en de gasten kregen bij de ingang een kaartje met de locatie/tafel op .

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik12-12-2008 19:45:30

Hallo Lesley,

Een beetje verder op het forum gaat het hier ook over.

Groetjes,

Cindy

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik13-12-2008 19:38:29

Hallo Lesley,

zoals eerder al gezegd is, kan je inderdaad met kleuren werken. Je kan dan kaartjes geven met de kleur op en iop de tafel de serviettes dezelfde kleur geven. Met bloemen kan je ook per kleur indelen. Je kan dan een boeketje op de tafels zetten en de dame of heer van het gastenkoppel een corsage opspelden. Ook heb ik al eens meegemaakt dat de tafels genoemd werden naar beroemde klassieke componisten. Terwijl de gasten dan naar hun tafel begeleid werden, speelde er dan muziek van die componist. De hoofdkelner riep de namen van de gasten die aan deze tafel plaats hoorden te nemen af.

Hopelijk heb je iets aan deze tips.

Groetjes!

Wim
17-10-2009
 Meld misbruik14-12-2008 21:04:48

Dag Lesley,

wij moeten van de eigenaars van de zaal die we huren voor ons huwelijksfeest voor de tafels ook met thema's werken.
Wij gaan na even nadenken ook met kleuren werken. We zorgen dat op elke tafel een foto staat van ons staat met een kader in een bepaald kleur. Aan alle koppels die binnen komen, wordt ook een kleiner fotokader gegeven met foto van ons in het kleur die overeenkomt met de tafel.

Deze kaders gaan we zelf wel schilderen. Trouwens, we hebben deze vandaag gekocht bij de Ikea (drie kaders voor 1,5 euro) dus voor ons viel dat reuze mee.

Groetjes!
Eva

Nele
4-9-2009
 Meld misbruik14-12-2008 21:55:47

Hey Lesley,

Een ander goed idee is gebruik maken van snoep. Je zet midden op tafel een grote vaas met snoepjes. Bij het binnenkomen geef je iedereen een zakje met snoep. Op de eretafel zet je dan een vaas of pot met een mengeling. Mijn zus heeft dit gedaan en iedereen vond het super ;)

Groetjes,
Nele

Isabelle
27-6-2009
 Meld misbruik28-3-2009 19:37:00

Aan Nele: Wij trouwen op 6 juni en zouden graag werken met het thema snoep. Enkel weet ik niet goed welke snoep te gebruiken, als het zo warm is gaat het al snel gaan plakken en smelten... Welke snoep had je zus? Bedankt!

Isabelle
27-6-2009
 Meld misbruik28-3-2009 19:37:01

Aan Nele: Wij trouwen op 6 juni en zouden graag werken met het thema snoep. Enkel weet ik niet goed welke snoep te gebruiken, als het zo warm is gaat het al snel gaan plakken en smelten... Welke snoep had je zus? Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...