Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis paasvakatie

13-12-2008 9:20:05
Hey daar allemaal!

Ik trouw op 4 april en ben op zoek naar een reisbestemming waar er garantie is op mooi. Ze hadden ons aangeraden om naar de canarische eilanden te gaan maar blijkbaar is het daar toch niet zo mooi weer als ze beweren. Wijzelf kunnen maximaal 10 dagen weg vermits mijn vriend in het onderwijs staat. Heeft er iemand voor ons een goed voorstel?

groetjes

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 455

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik13-12-2008 9:32:09

Ik ben een vijftal keer op de canarische geweest, ook in de passvakantie. Het weer is daar dan niet slecht he, maar niet elke dag zwembadweer gegarandeerd. Als ik een zonnereis in de paasvakantie zou plannen zou ik elders gaan. Misschien Turkije of Tunesië??

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik13-12-2008 9:32:28

Marokko schijnt ook heel mooi..

Els
25-4-2009
 Meld misbruik13-12-2008 10:12:46

Hallo,

Wij trouwen ook in april en gaan naar Mexico op vakantie, zo'n 30 gr gemiddeld rond die periode...

GROETJES

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik13-12-2008 10:48:27

Als ik trouwde in april zou ik naar Egypte gaan voor 10 dagen, mss zelfs 5 dagen cruise erbij in combinatie met strandvakentie.
Door omstandigheden trouwen we pas in juli en dan is het daar toch té heet.
Ik hou van de cultuur daar dus ik denk dat het zeker een aanrader is.
Veel succes nog! Gr..

Inge
3-4-2009
 Meld misbruik13-12-2008 16:38:17

wij trouwen 3 april en mijn vriend staat ook in het onderwijs. Aanvankelijk wilden we 14 dagen naar Mexico gaan, maar daar hangt een serieus prijskaartje aan en daar we met een bouw gaan starten hebben we dat idee laten varen.
Nu gaan we 8 dagen naar Madeira, het bloemeneiland. Het is er dan zo'n 22-24 graden. Het eiland staat in april en mei volledig in bloei en moet echt prachtig zijn!

Inge

bart
1-7-2009
 Meld misbruik13-12-2008 19:49:23

Dat van Madeira vindt ik wel een goed idee. Daar hebben we helemaal niet aan gedacht. Voor Islamitische landen zijn we niet zo te vinden (sorry mensen).
Weet er nu eigenlijk iemand of het nu idd niet super is tijdens de paasvakantie op de canarische eilanden?

al heel bedankt voor de reacties en hopelijk komen er nog ideetjes.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-12-2008 20:07:02

kijk eens op winterzon.net
wij hadden slecht weer in paasvakantie... maar weet niet of het altijd zo is. kans zit er in ieder geval in dus

kaapverdische eilanden?

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik14-12-2008 11:03:55

Hey, ben al naar gran canaria geweest en het regent er bijna nooit, wel goed weer het ganse jaar door. (belgische gids zei dit die daar woont) Ik vind dit té toeristisch voor een huwelijksreis maar als jullie dit absoluut willen moeten jullie het zeker doen.
Ps, Madeira is idd héél mooi in de lente, Cyprus vind ik ook de moeite.
Met het weer moet je toch overal geluk hebben. Veel succes.

Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik14-12-2008 16:40:06

Hey Imke,

Ook wij gaan in de paasvakantie op huwelijksreis. Wij kunnen ook maximum 10 dagen op huwelijksreis.
Aanvankelijk waren we ervan overtuigd om naar de Canarische Eilanden te gaan. Heb vele reisbureaus gecontacteerd en die beweerden dat het in de paasvakantie daar goed weer is...

Nu kennen we iemand die beroepshalve vele reizen maakt om hotels te beoordelen. Zij vertelde ons inderdaad dat je geen 100% garantie hebt op mooi weer.

Zij raadde ons Egypte of de Domenicaanse aan...
Ook wij zijn er dus nog niet aan uit...

Groetjes
Valerie

Lut

Meld misbruik14-12-2008 20:09:38

Mmm... Madeira?? Mijn broer en zijn toen kersverse vrouw zijn daar 9 dagen naartoe geweest. Het was er 1. hele dagen aan het regenen geweest, 2. oersaai, behalve dan als je van wandelen houdt (maar vermits het zo'n slecht weer was, konden ze ook niet gaan wandelen.) Er was verder niets 'spannends' te doen, zeiden ze. Ze zijn bovendien elk 2 dagen ziek geweest van het eten in hun hotel (weet wel niet welk hotel het was). Dus... ik zou daar toch dubbel over nadenken! Grtjs!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-12-2008 21:37:01

ja madeira... ik lach er met mijn ma nog mee.. saaiste vakantie ooit!!!

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik15-12-2008 17:01:19

ja... blijkbaar is de kans op slecht weer groter in madeira dan op de canarische eilanden... dus madeira zal al afvallen vrees ik; pff we geraken er echt niet uit. Ik vind het jammer dat we al eens naar egypte geweest zijn want anders had het dit wel geworden denk ik.

groetjes en merci voor de reacties

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums