Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat denken jullie??

13-12-2008 11:40:15
Hey,

Ik heb een probleem. Wij geven een huwelijksfuif, met een klein openstaand buffetje. Eerst dachten wij onze avond te starten vanaf 20.30u, omdat er toch geen uitgebreid tafelen bij is en gewoon een leuk dansfeest willen houden. Nu heb ik deze week op het forum hier het geweldige idee van ufo-baloons ontdekt! Maar natuurlijk als je deze met 100 gasten de lucht in wil krijgen, ben je daar al wel een half uurtje mee bezig, denk ik. Dus nu wordt mijn avondschema wel een beetje overhoop gegooid! De planning was om 20.30u gasten ontvangen, tegen 21.30u het buffetje openen en tegen 22.30u tenlaatste de openingsdans. Als ik daar nu nog een dik half uur tussen moet zetten voor die balonnen, is het bijna 23.30u eer we onze openingsdans kunnen doen! Ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt, maar de tekst is er reeds opgedrukt. Moet ik nu alles terug opnieuw doen, of op de uitnodiging met een zwart stiftje van die 20.30u -->20.00u van maken? Of denken jullie dat we er wel komen met zo'n krap schema?

Groetjes...
Inge 25/04/2009

Inge
24-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 372

Thierry

Meld misbruik13-12-2008 11:54:14

---

Rik

Meld misbruik13-12-2008 12:43:29

Inge... Thierry heeft 100% gelijk.
Hoe vlugger alles de revue passeert, hoe vlugger het feest gedaan zal zijn, niet iedereen staat 4 uur op de dansvloer.
Je moet je gasten wat tijd geven om 'los' te komen: eten, drinken, praatje....

grt DISCOVIDEO

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-12-2008 13:44:21

Onze openingsdans was gepland om 22.30u en door omstandigheden is het 23.00u geworden.
Daar wij wisten dat we geen plakkers hadden van genodigden (als de openingsdans om half 1 pas zou zijn, zouden er al weg zijn), wilden wij de openingsdans zo vroeg mogelijk houden.
Dus gewoon jullie eigen zin doen.
Het feest was inderdaad wat vroeger gedaan, maar wij hadden nooit verwacht om een feest te hebben tot smorgens vroeg. En aangezien wij alles zelf moesten opruimen, kwam dat nog mooi uit.

Dus voor het uur, gewoon zien wat jullie willen...
als op jullie uitnodiging staat 'vanaf 20.30u' dan kan het zijn dat er mensen later komen. Staat er 'om 20.30u' dan kan die receptie snel zijn.
Als het buffetje blijft openstaan, kan je vlak na dat iedereen een eerste keer goed heeft gegeten je openingsdans starten, en wie dan nog wil kan bijhalen.
Wanneer wil je de lichtjes doen? is ook nog een vraag, vlak voor de openingsdans? vlak voor het eten?
Ik denk ook niet dat die lichtjes een uur gaan duren. Dus normaal gezien kan je wel om 23 uur beginnen met de openingsdans.
Trouwens, wat ze ook beweren, op je feest zelf kan je echt wel een beetje de uren regelen hoor. Iedereen dacht dat mijn schema te krap was, maar achteraf heeft iedereen zijn mening moeten herzien. Gewoon je een beetje aan de planning houden, ook al zijn er wat laatkomers, helpt al veel.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...