Terug naar overzicht
Hallo Ellen,Wij hebben ook een soort barbecue zoals jullie. De feestzaal noemt het "een culinair grillfestijn".Veel succes nog!Groetjes,Natalie.
Wij hadden een wandelbuffet en hebben geen menukaarten gebruikt.Ik had daar eigenlijk totaal niet aan gedacht en ook niet gemist.Dus een grote help ben ik niet. Ik wil alleen maar zeggen dat je ook zonder menu-kaart lekker kan eten. De mensen zien toch wat ze eten, niet?De laatste twee feesten waar ik geweest ben hadden ook geen menu kaart (zomer 2007).
een menukaart per koppel vind ik persoonlijk wel genoeg. maar dat bordje op tafel vind ik wel origineel...en die bbq ziet er wel lekker en speciaal uit. het voorbeeld van hieronder is wel goed gevonden( culinair grillfestijn).anders kan je ook nog altijd niets zetten en zorgen voor een verrassing. is soms ook wel plezant!
hey, ikzelf vind een menukaart ook niet echt nodig. maar denk echter wel dat ik 1 groot menubord in het midden van de tafel ga zetten. misschien een rare invalshoek maar zo geef ik de gasten de kans om te balanceren tussen dingen die ze super graag eten, minder graag en dan weten zo ook wat er hen nog te wachten staat. ik denk een maaltijdvoucher en 2 vliegtickets per koppel en dan nog 1 menubord op de tafelgroetjes ellen
heyvoor ons trouw feest is het ook bbq of luxe bbq het klinkt zeker niet verwaand hoor. met achteraf ook een dessertenbuffet.zit juist me zowat af te vragen hoe men menu te samen stellenreceptie is al zekermaar dan eh want het is bbq naar believenmoeten we soep geven of nietvoorgerecht of nieten zoja wat dan.menu kaart vind ik ook wat overbodig want met bbq zien ze dat toch direct dus beetje overbodig voor dan nog menu kaart te doen vind ik persoonlijk.Ben er zelf nog niet uit wat ik er mee ga doen aangezien ik nog niet eens uit mijn menu ben. maar het is wel anderzijds een leuk aandenken voor de familie en u zelf wat je die dag gegeten hebt.Aangezien we in een kerk/ oud klooster het feest geven zullen we wss de naamafroeping doen aan de rechtervleugel, linkervleugel of met gelovige namen; de judas tafel etc.waar houden jullie ulder feest?groetjes sabrina
hey sabrina, ik zou zeker geen gewone soep geven . wel bv vissoep op bbq of andere soep...allez, nie echt op bbq dan maar zeker iets speciaal ofzo. anders breekt dat, vind ik heik vind het nu ook niet nodig om menukaarten te geven. maar mijn ma vindt dit wel leuk aandenken.we gaan gewoon groot menu in het midden van de tafel zetten, met foto van ons in een land waar we op reis geweest zijnnaamafroeping gebeurt adhv bestemmingen of monumenten. bv bangkok; arena in spanje, alhambra (granada)als je nog vragen hebt, stel gerust hegroetjes ellen
hey ellenVissoep zal het zeker niet worden ben wat allergisch voor vis en heb geen zin om die dag ziek te zijn. Hebben voorlopig nu klein assortiment soepjes in kleine kommetjes waar de gasten bvb 3kommetjes krijgen(bvb prei lente-ui en paprika) Heb dat uitdrukkelijk al gezegd bij het restaurant dat ze zeker me niks moeten precenteren met vis in de andere gasten is er vis voorzien op de bbq (forel ofzo).Op de receptie is er ook nog sangria je zou men trouwfeest beetje kunnen omschrijven als één groot luxe tuinfeest eigenlijk alhe zo noem ik het toch een beetje. Want bij ons in de familie moet je niet afkomen met de nieuwe keuken( grote borden met niks op) want achteraf gaan ze dan naar huis met honger en dat is zeker niet de bedoeling. Tijdens de bbq is er streekbieren voorzien ipv wijn. dus gaat het feest hier meer breugel vorm Dus men trouw feest word een luxe tuin breugel feest alhe zo zou je het kunnen verwoorden.groetjessabrina 13/06/09