Terug naar overzicht
Wij hebben de mensen van huwelijksstudio (www.huwelijksstudio.be ) Zij werken met verschillende formules. Wij betalen zonder feest en met boek 800euro. Vrienden van ons hadden er wel het feest bij maar dan ook een luxealbum met zo een 150 foto's in, en zij betaalde 1600 euro. De fotograaf was er tot na de openingsdans en hij filmde ook nog die avond. Door hun boek te zien hebben we kontakt met huwelijksstudio opgenomen want hat album was echt mooi. Wij hebben de fotograaf ook bezig gezien op hun dag en hij was een zeer aangenaam persoon die iedereen gerust stelde. Wij hebben niet lang getwijfeld.Vooral omdat ze met verschillende formules werken. Nog veel plezier met de voorbereidingen.
Wij werken met Patrick Liebens. Zij komen de dag zelf vanaf de voorbereidingen tot rond middernacht, met twee fotografen. Voor de hele dag, twee fotografen betalen wij een vaste prijs van 600 euro. Daarmee heb je ook de auteursrechten gekocht. In deze prijs zitten dus ook de fotos in digitaal high resolution. Je hebt geen album voor deze prijs, maar voor een redelijke meerprijs vanaf 100 euro tot 500 euro dacht ik, kan je een album laten samenstellen, zonder verplichtingen.
hoi arrianne,Heeft patrick liebens ook een website? Klinkt goed wat jij zegt. Vanwaar is hij?Groetjes Evelien
Evelien,Wij hebben die ook.www.liebens.info . Mensen zijn van Hasselt. Op onze kennismakingsavond waren ze erg flexibel. Ik weet niet van waar jij bent. Nog 9 maandjes te gaanVeerlM
Wij gaan waarschijnlijk ook met P liebens werken. Begin januari gaan we eerst is afspreken, maar de prijs/kwaliteit lijkt me meer dan in orde!Bedankt al voor de reacties en hulp!
hey JannikHet is moeilijk om daar zo een prijs op te plakken.Je hebt enorm veel aanbod en verschillende albums dat daar een enorme schommeling in is. Ik heb albums gezien voor €500, ik heb er van €2500 gezien... En het dure is daarom niet altijd het mooiste.Ik zou duidelijke prijsvragen doen bij de fotografen en duidelijk formuleren wat je wil.Aantal uren, locaties, wil je alle foto's op cd (is bijbetalen!), hoeveel kost één enkele afdruk, welke albums kan je kiezen... Er komt altijd heel wat bij kijken.Aanrader: http://www.foto-vision.be Groetjes!