Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs fotograaf

13-12-2008 20:34:05
Hallo iedereen,

weten jullie wat ongeveer de gemiddelde prijs is van een fotograaf? hij zou de hele dag fotos moeten trekken ( kerk, feest, en de locatiefotos) en een album maken...

alvast bedankt,

grtzz,
Jannik en Eefje

Jannik
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 916

Sarah
30-10-2009
 Meld misbruik13-12-2008 21:04:30

Wij hebben de mensen van huwelijksstudio (www.huwelijksstudio.be ) Zij werken met verschillende formules. Wij betalen zonder feest en met boek 800euro. Vrienden van ons hadden er wel het feest bij maar dan ook een luxealbum met zo een 150 foto's in, en zij betaalde 1600 euro. De fotograaf was er tot na de openingsdans en hij filmde ook nog die avond. Door hun boek te zien hebben we kontakt met huwelijksstudio opgenomen want hat album was echt mooi. Wij hebben de fotograaf ook bezig gezien op hun dag en hij was een zeer aangenaam persoon die iedereen gerust stelde. Wij hebben niet lang getwijfeld.Vooral omdat ze met verschillende formules werken. Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik13-12-2008 21:50:44

Wij werken met Patrick Liebens. Zij komen de dag zelf vanaf de voorbereidingen tot rond middernacht, met twee fotografen. Voor de hele dag, twee fotografen betalen wij een vaste prijs van 600 euro. Daarmee heb je ook de auteursrechten gekocht. In deze prijs zitten dus ook de fotos in digitaal high resolution. Je hebt geen album voor deze prijs, maar voor een redelijke meerprijs vanaf 100 euro tot 500 euro dacht ik, kan je een album laten samenstellen, zonder verplichtingen.

els

Meld misbruik14-12-2008 9:20:43

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik15-12-2008 11:12:46

hoi arrianne,

Heeft patrick liebens ook een website? Klinkt goed wat jij zegt. Vanwaar is hij?

Groetjes Evelien

Wendy
29-8-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:17:08

Evelien,
Wij hebben die ook.
www.liebens.info . Mensen zijn van Hasselt. Op onze kennismakingsavond waren ze erg flexibel. Ik weet niet van waar jij bent.

Nog 9 maandjes te gaan
VeerlM

Jannik
5-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:33:20

Wij gaan waarschijnlijk ook met P liebens werken. Begin januari gaan we eerst is afspreken, maar de prijs/kwaliteit lijkt me meer dan in orde!

Bedankt al voor de reacties en hulp!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-12-2008 14:23:45

hey Jannik

Het is moeilijk om daar zo een prijs op te plakken.
Je hebt enorm veel aanbod en verschillende albums dat daar een enorme schommeling in is. Ik heb albums gezien voor €500, ik heb er van €2500 gezien... En het dure is daarom niet altijd het mooiste.
Ik zou duidelijke prijsvragen doen bij de fotografen en duidelijk formuleren wat je wil.
Aantal uren, locaties, wil je alle foto's op cd (is bijbetalen!), hoeveel kost één enkele afdruk, welke albums kan je kiezen... Er komt altijd heel wat bij kijken.
Aanrader: http://www.foto-vision.be

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...