Terug naar overzicht
Dag Arianne,Spannend! 'k heb er ook eentje van Marylise!
Dag Arianne,Een hele geruststelling hé, als je je kleedje hebt gevonden ! Ik heb zelf ook 5 winkels moeten doen voor ik het wauw-gevoel had dat blijkbaar zoveel bruidjes al in een eerste of tweede winkel vonden.Ik had geen fototoestel bij, maar ben intussen al eens teruggeweest om het nog eens aan te passen en foto's te nemen. Nu is het nog wachten tot begin februari.Zelf heb ik ook getwijfeld om een Marylise-kleedje te nemen, daar zitten een paar hele mooie tussen !Groetjes
Ik vind idd dat Marylise een aantal prachtige kleedjes heeft in de huidige collectie. Ik weet dat veel bruidjes wild zijn van linea, maar ik vind die jurken nogal druk en zwaar, vooral de collectie 2009... Ik kan al niet wachten om het nog eens te passen. Ik wil er tegen mijn trouwdag wel nog 10kg afhebben, ik denk dat die inspanning voor na de feestdagen zal zijn...
Proficiat met je kleedje! Marylise is inderdaad een heel mooi merk; vrij sober, stijlvol en toch met een aantal goedgekozen details. Jammer dat er hier geen foto's geplaatst kunnen worden!