Terug naar overzicht
Hallo Anne-Sophie, ik woon in Anzegem en ik heb mijn trouwkleed gekocht in Lygolux te Waregem. Je wordt er heel vriendelijk ontvangen, ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden, om te passen, ideeën te geven, je hebt er een grote keuze. Als je wil laat ik je het adres weten.
Hey,Ben je al eens bij Mia Monta geweest op de brakelstraat in Zottegem. Ze hebben een website www.miamonta.be . Ze hebben een eigen collectie maar ook nog andere zoals mathyro, martha blanc ...
Hai, Ik ben woensdag naar Clovis geweest. Mijn vriendin heeft daar 2 jaar geleden haar trouwjurk gekocht en ze was zoooo in de wolken over de winkel. Ik vind de kleren iets te speciaal, wil het wat eenvoudiger. er is ook niet veel keuze en het zijn kleine pasmaten (al wordt alles wel op maat gemaakt, maar ja, hoe kan je het aanzien?). Het zijn prachtige stoffen die gebruikt worden, ongelooflijk en je zal een kleed hebben dat niemand anders heeft, ongetwijfeld! Ze zijn er ook heel vriendelijk!Hopelijk ben je er wat mee....Katrien