Nu Online
Momenteel zijn er 753 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen, kerk dienst, huwelijksreis

14-12-2008 15:37:16
Trouwringen

Men vriend en ik komen er niet uit ivm de trouwringen. Hij wil meer iets in het gengre van www.ringsfromireland.com die ik persoonlijk te duur vind. Ik wil meer iets traditoneel vrij simpel.
vraag : weet er iemand waar je ringen kan laten maken zoals die ierse ringen maar dan goedkoper?

Kerk

Ik en men vriend zijn alletwee niet echt gelovig. Maar onze familie is van den oude stempel dus ze verwachten een kerkdienst zelf wil ik dat ook wel wat, maar dan niet zo tradioneel zou het liever wat amerikaans hebben dus zo'n dienst buiten in een tuin/park maar een pastoor doet dat wss niet. Dus is het bij rent a priest geloof ik.
vraag: iemand ervaring met rent a priest?
en wat doen bij slecht weer als de dienst buiten is?

Huwelijksreis

Iemand ervaring met reizen naar curaçao of st-maarten?

bedankt voor jullie tijd
groetjes sabrina 13/06/09

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 442

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik14-12-2008 15:56:40

Hallo,
wij zijn in mei getrouwd met rent a priest.
Als je meer informatie wil, mag je me altijd mailen.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

s
1-6-2007
 Meld misbruik15-12-2008 13:37:14

Ringen:
Kan je geen compromis sluiten dat jij een eenvoudige, traditionele ring (goedkoper) kiest en hij een duurdere Keltische ring?
De ringen hoeven toch niet van dezelfde collectie komen of dezelfde stijl te hebben?
Ok, de meeste mensen waaronder ikzelf, vinden dat natuurlijk wel leuker. Maar da's helemaal geen verplichting, eh.

Om te weten te komen of er ergens Keltische ringen worden gemaakt, zoek je best een ontwerper. Dan kan je uitleggen wat je ongeveer wil en wie weet kan je zo een ring laten maken die eenvoudig en traditioneel is, maar toch wat Keltische trekjes heeft. Dat zou ik proberen te doen. Dan zijn jullie allebei tevreden.
Wel niet de goedkoopste oplossing.

Persoonlijk hadden wij een groot budget voor de ringen (2000euro), de ringen zijn voor je leven en die draag je elke dag.
Ik snap nog steeds niet goed waarom bruidjes wel makkelijk 1500 euro aan kledij voor 1 dag kunnen geven, maar voor de ringen maar een budget hebben van 700euro. (Niet persoonlijk bedoelt! Ook helemaal geen aanval op iemand. Gewoon mijn mening.)

Kerk:
Persoonlijk vind ik het nogal stom als je perse iets zoekt dat op een kerkdienst lijkt enkel om de familie te plezieren. Tenzij je die American stijl zelf helemaal leuk vindt. Hou er rekening mee dat dat een geregel is en geld kost. Ik zou dat geld in de ringen gesteken. (daar ben ik weer met mijn hoog ringbudget)
Het is jullie dag, jullie huwelijk,... Jullie moeten heel jullie leven terug kijken op die dag.
Dus traditionele familie of niet, ik heb mij daar niet veel van aangetrokken. Mijn schoonmoeder had ook graag de hele tralala met de kerk erbij. Ik had wel jaren tijd om haar wijs te maken dat dat niet mijn ding is. Dus het half jaar voor de trouw dat we effectief begonnen met de voorbereidingen, was ze al goed ingelicht.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik15-12-2008 22:30:04

Hey Sabrina,

Jullie trouwen op dezelfde dag als ons :)

Wij zijn nog niet in Curaçao of Sint Maarten geweest, maar ik kan wel enkele hotels aanraden:
renaissance Curaçao resort
Lodge Kura Hulanda
Mariott Curaçao

groetjes

Cindy
travelangelke@yahoo.com
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums