Terug naar overzicht
hoihoi, ik had hen ook en heb hen toen kunnen contacteren via davidenkoen@hotmail.com. Ik denk dat je hen zo wel zal kunnen vinden.Groetjes,Lien (inmiddels al bijna een jaar getrouwd!!!!!)
hoi lien, bedankt voor uw reactie. ik lees hier alleen maar positieve reacties over hen, deel jij die mening ook?
Absoluut, er zijn bij ons veel traantjes gevloeid, zeker door mij. Ik had een 'special request' gegeven omdat ik steeds gedroomd had van het nummer 'I will be your bride' van The Kelly Family. Ze hadden dat zo goed ingeoefend en van een vriendin (die hen ook had gekozen) hoorde ik dan dat dat op hun playlist zou staan nu. Er waren daar zoveel goede commentaren op gekomen en het is echt een prachtig nummer om binnen te komen in de kerk (je moet maar eens googlen op youtube). Het zijn twee heel vriendelijke jongens die erg correct handelen. Het heeft onze viering alleszins een enorme meerwaarde gegeven.Ik hoop dat je hen vlug kan bereiken!Lien
Bedankt lien heb hen gisteren via het emailadres dat je gegeven hebt al kunnen contacteren. Heb vandaag al antwoord gekregen en hen kunnen zien op youtube. hun website ondergaat momenteel veranderingen en daardoor kon ik er niet op. alvast merci voor uw mening, want ik vind het zeer belangrijk dat er mooie muziek is in onze viering