Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pasbeurt niet te vroeg?

13-7-2005 9:15:18
hi bruidjes!

zaterdag mag ik voor mijn eerste pasbeurt naar de winkel, da's dan precies 2 maanden voor de trouw. ze gaan dan de retouches meten. ik vroeg me af of dat niet wat vroeg is? hoe zit het meestal bij julie? ik ga naar het bruidshuis in merksem ..

groetjes!
gaelle
nog 65 dagen!!

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 462

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik13-7-2005 9:39:01

nee, da is nie te vroeg hoor... ik ben voor mijn eerste pas geweest in mei, en moet nu zaterdag mijn jurk afhalen voor 6 augustus (winkel gaat enkele weken in verlof). Maar ik moet zaterdag zeker mijn jurk nog eens aan, en als er dan nog iets niet oké is, dan gaan ze dat nog aanpassen. Dus jou 2 maanden voor datum is zeker niet te vroeg ! Zoveel verdikken of vermageren zal toch wel ni voorkomen zeker ? De boodschap is om nu te blijven waar je bent qua gewicht !

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-7-2005 10:41:38

Dag Gaëlle

Neen, dat is zeker niet te vroeg.
ik ben 2 weken geleden de eerste pasbeurt gaan doen.
ook ongeveer 2 maanden voor de trouw.

Ik mag 2 weken op voorhand om mijn jurkje gaan, moest er echt nog iets moeten gewijzigd worden (ik ga het wel nog aandoen), dan doen ze dat. maar zoals Tine zegt, zoveel vermageren of verdikken doe je niet meer hoor.

Groetjes

Vanessa

Daisy
9-6-2006
 Meld misbruik13-7-2005 10:57:05

Nee je bent helemaal niet te vroeg je bent mooi op tijd, misschien dat er nog wat aangepast moet worden dan hebben ze nog ruim de tijd om dit te doen. Ik heb 6 oktober mijn eerste doorpas en ik trouw pas volgend jaar juni, waar ik mijn jurk heb gehaald vonden ze dit zelfs niet vroeg. Ze hadden al jurken hangen toen ik in maart kwam die al klaar waren voor 2006. Je kunt beter te vroeg zijn dan te laat. Veel plezier zaterdag!

Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik13-7-2005 11:36:48

hey,
dat is zeker niet te vroeg ik ben verleden maand voor de eerste maak gaan passen en moet morgen voor de laatste pasbeurt gaan en trouw binnen tien dagen het word spannend nu

groetjes Tanja

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik13-7-2005 17:27:02

Hey Gaëlle,

mijn kleedje komt ook van het Bruidshuis. Wij trouwen 3 december en ik mag mijn kleedje voor de eerste keer komen passen half september .... dus ook ongeveer 2 maand op voorhand.

groetjes
kathleen
http://users.telenet.be/kathleen-dimi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...