Terug naar overzicht
nee, da is nie te vroeg hoor... ik ben voor mijn eerste pas geweest in mei, en moet nu zaterdag mijn jurk afhalen voor 6 augustus (winkel gaat enkele weken in verlof). Maar ik moet zaterdag zeker mijn jurk nog eens aan, en als er dan nog iets niet oké is, dan gaan ze dat nog aanpassen. Dus jou 2 maanden voor datum is zeker niet te vroeg ! Zoveel verdikken of vermageren zal toch wel ni voorkomen zeker ? De boodschap is om nu te blijven waar je bent qua gewicht !
Dag GaëlleNeen, dat is zeker niet te vroeg.ik ben 2 weken geleden de eerste pasbeurt gaan doen.ook ongeveer 2 maanden voor de trouw.Ik mag 2 weken op voorhand om mijn jurkje gaan, moest er echt nog iets moeten gewijzigd worden (ik ga het wel nog aandoen), dan doen ze dat. maar zoals Tine zegt, zoveel vermageren of verdikken doe je niet meer hoor.GroetjesVanessa
Nee je bent helemaal niet te vroeg je bent mooi op tijd, misschien dat er nog wat aangepast moet worden dan hebben ze nog ruim de tijd om dit te doen. Ik heb 6 oktober mijn eerste doorpas en ik trouw pas volgend jaar juni, waar ik mijn jurk heb gehaald vonden ze dit zelfs niet vroeg. Ze hadden al jurken hangen toen ik in maart kwam die al klaar waren voor 2006. Je kunt beter te vroeg zijn dan te laat. Veel plezier zaterdag!
hey,dat is zeker niet te vroeg ik ben verleden maand voor de eerste maak gaan passen en moet morgen voor de laatste pasbeurt gaan en trouw binnen tien dagen het word spannend nu groetjes Tanja
Hey Gaëlle,mijn kleedje komt ook van het Bruidshuis. Wij trouwen 3 december en ik mag mijn kleedje voor de eerste keer komen passen half september .... dus ook ongeveer 2 maand op voorhand.groetjeskathleenhttp://users.telenet.be/kathleen-dimi