Terug naar overzicht
wij willen ook evolution of dance gaan doen, maar ik begin nu te twijfelen of het niet belachelijk gaat zijn... (mijn verloofde zijn gevoel voor ritme is een echte ramp...)grtjsLobke
hey,de meeste mannen (niet allemaal natuurlijk) hebben problemen om te dansen.wij kiezen voor een simpele dans , mijn ventje vind dat al moeilijk genoeg.en dan moet hij nog dansen met mijn mama en zijn mama , ik denk dat ik helm de komende maanden niet ga moeten vragen om nog eens te dansen.groetjes en veel succes met het oefenenlieven en Daisy25/09/09
Wij vonden het wel leuk als je zo die dansjes bekijkt. Maar ik weet niet of we dat op het moment zelf nog wel gaan durven. Ergens wil ik wel de gewone openingsdans... We volgen wel al een tijdje salsa, dus ik denk dat het ritme niet zozeer een probleem zou mogen zijn. We moeten wel durven kiezen...
Wij, als dj, producen er eentje voor een trouwfeest in mei, en filmen alles. Gewoon verstand op nul en doen. Fouten maken als danskoppel is zo erg niet...een trouwpartij het blijft een feest waar fun is toegelaten. Teveel controle en waken over fouten, dat geeft teveel stress.grtz DISCOVIDEO
Goh, uiteindelijk zie je dit tegenwoordig erg veel en eens missen is echt zo erg niet. Neem het niet verkeerd op, maar door dat nu zoveel te zien slagen sommige koppels er niet meer in om origineel te zijn, terwijl het concept op zich wel super is natuurlijk! Het heeft vooral met lef te maken, geniet er inderdaad gewoon van en ga ervoor!Succes!