Terug naar overzicht
Wij hebben ook ringen van Wim Meeussen. Mijn ring kostte een 300 euro, die van mijn verloofde 500 omdat die breder is. Steentjes kan je er appart bij vragen, in verschillende diktes. ik heb er een van 200 euro bijgenomen, dus onze ringen komen samen op een 1000euro.Ik hoop je hiermee te helpen. Ik heb denk ik nog wel ergens een volledige prijslijst, als je wil mail ik hem je wel.Neleivan.nele@telenet.be28/02/2009
Hoi,Wim zit ook op facebook. Je kan hem steeds contacteren voor een prijslijst via zijn site of op facebook.GroetjesKim
Wij hebben ook ringen van Meeussen. De onze kosten samen 1100 euro en ik heb 1 klein diamantje.Je kan hem altijd via mail contacteren over de prijslijst. Dan stuurt hij een PDF terug met de foto's van de ringen en ernaast de prijzen. Dat hebben wij toen gedaan.
Awel, ik twijfel... ik vind de ringen van Wim Meeussen heel mooi, maar ik twijfel of ik ze over 10 jaar nog altijd mooi van stijl ga vinden...of dat ik het tegen dan beu ga zijn (nu is het nog origineel, he)
wij hebben er ook.man : 450vrouw : 350 maar met extra briljantje +150dus ook ongeveer 1000 euro
Bedankt voor alle reacties!Ik ga het nog eens rustig laten bezinken... moesten er toch nog mensen zijn die nog leuke ideeën hebben voor niet te klassieke trouwringen... altijd welkom!
HoiIk vind die van Kris Baele en Nico Taeymans ook supermooi!Als je het eenvoudig houdt, met niet teveel tierlantijntjes, eenvoudig modelletje met een steentje, denk ik dat zo'n ring vrij tijdloos is.Groetjes xxx
Hallo Bruidjes,keispannend wat jullie over mij schrijven!Inderdaad wil mij een mailtje stuurt antwoord ik met een prijslijst van mijn modellen.En ja, ik zit nu ook op facebook waar ik de nieuwste ontwerpen toon. Zoek mij eens op , we kunnen misschien nog wat chatten.Groeten Wim Meeussen