Terug naar overzicht
je hebt gelijk dat je dit hier eens vermeld!En ook, het is echt wel jij die je goed moet voelen in je kleedje en niet de verkoopster! Ze zal een slechte dag gehad hebben zeker?
hey, toch wel leuk om te weten.mijn mama was van plan om naar daar te gaan voor haar kleren voor onze trouw.ik zal haar dan toch maar beter een andere winkel aanraden.toch bedankt om het te laten weten.Daisy en Lieven25/09/09
hey,ik heb met deze winkel ook echt een heel slechte ervaring. Ze luisteren niet naar wat je zelg graag ziet en tonen enkel wat ze in je maat hebben (ook al is dit helemaal iets anders dan dat je zoekt, op een gegeven moment stond ik zelfs in een broekpak en dit terwijl ik echt droom van een sprookjesjurk! ik zou immers toch niets anders vinden in mijn maat!!) Ben dan uiteindelijk naar Linx in Leuven geweest en heb daar mijn droomjurk gevonden van Linea Raffaelli!Schandalig hoe ze bij Azzurro met klanten omgaan!
Hey,Wij zijn er ook slecht behandeld geweest, mag ik even vragen hoe die mevrouw eruit zag, ik zou graag even een klacht mail sturen, maar ik denk dat het altijd dezelfde is die zo brut is. Laat het me anders via mail weten, teigetje4u44@hotmail.comgroetjes12-06-09'
Hoi,Amai dat is toch echt wel niet te doen...Ik ben 24 en heb ook voor een volledig bordeaux kleed gekozen... Als dit is wat jij wil... Niet te geloven dat er zo'n verkoopsters zijn... Ze zouden toch moeten vriendelijk zijn en kijken wat jou wensen zijn, als je daar dan iets besteld laat je er toch ook een hele smak geld achter.Ik zou daar al zeker mijn kleed niet kopen.Ik heb mijn kleed gekocht bij Scarpelinni en daar waren ze heel vriendelijk en keek niemand raar toen ik op mijn leeftijd bordeaux vroeg...In januari mijn eerste pasbeurt... Spannend...Ik ben alvast blij dat je ondertussen toch al je droomjurk hebt gevonden...Groetjes Barbara