Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedjes tocht

14-12-2008 22:05:50
beste bruidjes, vorige week vertelde ik hier dat ik naar azzurro ging te oostende om kleedjes te passen.
wel vandaag was de dag...
Gewapend met moeder en schoonmoeder ging ik kijken en passen...
Het spijt me maar de bediening was dus echt niet goed.
Ik had dan een tamelijk mooi bordeau kleed aan met wit en ik zei dat het spijtig was dat ze die niet volledig in het bordeau bestond... Ja, zegt de verkoopster, dat doe je maar aan als je voor de 3e of de 4e keer trouwt en als je oud bent... Ik vond dat echt niet gepast want ik had een bordeau kleedje aangedaan bij ROBEL en het was beeldig. Op ieder kleedje dat ik iets zei, was het zogezegd niet waar, en dat kan JIJ toch niet weten en 'ik heb vroeger al zolang gewerkt als naaister en bla bla bla'. Ja het spijt me maar al IK het niet mooi vind hoef ik dat toch niet mee te nemen. Toen ik zei dat ik enkel maar wilde kleedjes passen in mijn maat, enkel omdat ik niet zou beginnen twijfelen als ik ze bestel, je weet dan toch nooit perfect hoe het eruitziet, was het al helemaal niet inorde. Mevrouw was blijkbaar vergeten dat er daar spiegels hangen en dat ik zo haar ' totetrekkerie' goed kon zien.

Spijtig want zo heeft ze me niet kunnen overtuigen van iets dergelijks. Ook even meekijken in de kast ging niet want ZIJ weet perfect wat bij mij past. (zogezegd, want mijn heupen staken er fel uit maar daar zal niemand iets van zeggen beweert ze.) Eens buiten de winkel gewandeld, komen we de winkel beneden langs waar ze tegen een collega in een hele razernij over onze pasbeurt spreekt. Excuseer hoor, maar respect is ver te zoeken.

Dus snel naar ROBEL gebeld, ik heb nog onmiddelijk mogen gaan en heb dan daar mijn kleedje besteld, wel duurder maar volledig mijn goesting, mijn (schoon)moeders stonden vonden het prachtig en met vriendelijke en niet - opdringerige service. En het belangrijkste, ze zijn daar tenminste eerlijk en bezorgd over MIJN verlangens en mogelijkheden.

Blij dat ik dit even heb kunnen zeggen.

vele groetjes
Sophie
31/10/2009

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 375

katelijne

Meld misbruik15-12-2008 9:09:16

je hebt gelijk dat je dit hier eens vermeld!
En ook, het is echt wel jij die je goed moet voelen in je kleedje en niet de verkoopster! Ze zal een slechte dag gehad hebben zeker?

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik15-12-2008 9:19:35

hey,
toch wel leuk om te weten.
mijn mama was van plan om naar daar te gaan voor haar kleren voor onze trouw.
ik zal haar dan toch maar beter een andere winkel aanraden.
toch bedankt om het te laten weten.

Daisy en Lieven
25/09/09

conny
29-8-2009
 Meld misbruik15-12-2008 18:18:45

hey,

ik heb met deze winkel ook echt een heel slechte ervaring. Ze luisteren niet naar wat je zelg graag ziet en tonen enkel wat ze in je maat hebben (ook al is dit helemaal iets anders dan dat je zoekt, op een gegeven moment stond ik zelfs in een broekpak en dit terwijl ik echt droom van een sprookjesjurk! ik zou immers toch niets anders vinden in mijn maat!!) Ben dan uiteindelijk naar Linx in Leuven geweest en heb daar mijn droomjurk gevonden van Linea Raffaelli!Schandalig hoe ze bij Azzurro met klanten omgaan!

jessy
12-6-2009
 Meld misbruik16-12-2008 0:38:20

Hey,

Wij zijn er ook slecht behandeld geweest, mag ik even vragen hoe die mevrouw eruit zag, ik zou graag even een klacht mail sturen, maar ik denk dat het altijd dezelfde is die zo brut is.
Laat het me anders via mail weten, teigetje4u44@hotmail.com

groetjes
12-06-09'

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik16-12-2008 13:46:34

Hoi,
Amai dat is toch echt wel niet te doen...
Ik ben 24 en heb ook voor een volledig bordeaux kleed gekozen... Als dit is wat jij wil... Niet te geloven dat er zo'n verkoopsters zijn... Ze zouden toch moeten vriendelijk zijn en kijken wat jou wensen zijn, als je daar dan iets besteld laat je er toch ook een hele smak geld achter.
Ik zou daar al zeker mijn kleed niet kopen.
Ik heb mijn kleed gekocht bij Scarpelinni en daar waren ze heel vriendelijk en keek niemand raar toen ik op mijn leeftijd bordeaux vroeg...
In januari mijn eerste pasbeurt... Spannend...
Ik ben alvast blij dat je ondertussen toch al je droomjurk hebt gevonden...
Groetjes Barbara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...