Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis eind oktober

15-12-2008 10:32:55
Beste collega-bruidjes

Ik heb even een vraagje waar wij maar niet uitgeraken. Wij trouwen op 24/10/09 en zouden daarna op huwelijksreis willen vertrekken. Aangezien we alletwee maar iets langer dan een week vakantie kunnen krijgen, kunnen we dus niet te ver gaan (dominicaanse, jamaica, ...) en we zoeken het dus iets dichterbij. We zouden wel graag een zon-zee-strandvakantie combineren met wat natuur en cultuur. We hadden gedacht aan één van de Griekse eilanden, maar horen van iedereen dat het weer eind oktober niet meer zo fantastisch is. De Canarische eilanden vinden we dan weer te commercieel en er zijn ook niet echt culturele plaatsen te bezoeken. Kunnen jullie ons een beetje raad geven?

Vanessa
24/10/09

Vanessa
24-10-2021
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 555

Sophie

Meld misbruik15-12-2008 10:40:54

Hey vanessa,

inderdaad is het op een grieks eiland ietske kouder. Ook zijn er naar vele eilanden geen vluchten in het winterseizoen.

Kijk eens in de winter - en zomerbrochure van een reisagentschap en zo weet je onmiddelijk welke bestemmingen er mogelijk zijn (cyprus is naar het schijnt héél mooi en goed te doen in die periode 20 graden ongeveer)

groetjes
sophie
31/10/2009

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik15-12-2008 10:41:42

Hey Vanessa, zonder twijfel, de Algarve (zuid-portugal) Je kan met Ryanair op Faro vliegen, in 2 uur ben je daar. Niet duur, niet te toeristisch, adembenend mooie natuur, prachtige stranden, lekker warm weer nog in oktober. Echt de moeite. Wij gaan ook op huwelijksreis naar de Algarve, maar dan wel in augustus.

Groetjes Evelien
08-08-09

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik15-12-2008 11:31:16

Mallorca is heel mooi qua natuur en cultuur. Wij hebben het in de paasvakantie bezocht en het was aangenaam qua temperatuur, dus ik denk dat het in het najaar ook nog wel goed zal zijn...

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik15-12-2008 12:52:29

Wij zijn op 20/09/2008 getrouwd en de maandag erna naar madeira vertrokken. was echt prachtig zeer mooi zeker qua natuur ook het weer viel goed mee. ze hebben daar zo'n microklimaat en tis er dus nooit superwarm maar ook nooit superkoud. Kdenk in oktober +- tussen 20 en 25°.

Wat ook mooi was en nog meer cultuur was MALTA, we zijn daar onze eerste vakantie samen naar toe geweest echt een aanrader. Een klein maar verscheiden eiland. Ook het weer was zeer mooi wij zijn toen begin september geweest en twas er toch +- 30 à 35° dus kdenk in oktober ook nog mooi weer.

groetjes

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik15-12-2008 14:32:05

Dag Vanessa,

En misschien een bestemming als Tunesie, Marokko of Turkije? Die zijn ook niet echt veraf (juist de Middellandse Zee over).
Daar denk ik dat het ook nog lekker warm kan zijn!

Zoals al gezegd: de Algarve in Portugal (ben ik ook al geweest, is wel de moeite!) of het zuiden van Italie zijn in die periode ook best aangenaam.

Groetjes
Nele

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik15-12-2008 14:58:17

Egypte heeft denk ik ook nog aangename temperaturen in die periode van het jaar. Es informeren bij reisbureau. Als je naar reisbureau gaat met "wij willen reis doen eind oktober, binnen of dichtbij europa en willen nog mooi weer", zouden ze in het reisbureau toch wel een aantal mogelijkheden moeten kunnen geven

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik15-12-2008 22:25:59

Hey Vanessa,

Als je van dat Griekse houdt, zou je beter voor Cyprus kiezen, een bestemming die het ganse jaar door wordt aangeboden. Er zijn ook zeer mooie hotels, leuke cultuur en natuur! De hoofdstad Paphos is zeker de moeite!
Aanraders zijn:
Hotel Atlantica golden beach
Louis Imperial Beach
Riu Cypria resort

En uit Pegase de duurdere maar superdeluxe hotels:
Anassa
Amathus Beach
almyra
Elyseum

Groetjes

Cindy

travelangelke@yahoo.com
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums