Terug naar overzicht
Hey vanessa,inderdaad is het op een grieks eiland ietske kouder. Ook zijn er naar vele eilanden geen vluchten in het winterseizoen.Kijk eens in de winter - en zomerbrochure van een reisagentschap en zo weet je onmiddelijk welke bestemmingen er mogelijk zijn (cyprus is naar het schijnt héél mooi en goed te doen in die periode 20 graden ongeveer)groetjes sophie 31/10/2009
Hey Vanessa, zonder twijfel, de Algarve (zuid-portugal) Je kan met Ryanair op Faro vliegen, in 2 uur ben je daar. Niet duur, niet te toeristisch, adembenend mooie natuur, prachtige stranden, lekker warm weer nog in oktober. Echt de moeite. Wij gaan ook op huwelijksreis naar de Algarve, maar dan wel in augustus.Groetjes Evelien08-08-09
Mallorca is heel mooi qua natuur en cultuur. Wij hebben het in de paasvakantie bezocht en het was aangenaam qua temperatuur, dus ik denk dat het in het najaar ook nog wel goed zal zijn...
Wij zijn op 20/09/2008 getrouwd en de maandag erna naar madeira vertrokken. was echt prachtig zeer mooi zeker qua natuur ook het weer viel goed mee. ze hebben daar zo'n microklimaat en tis er dus nooit superwarm maar ook nooit superkoud. Kdenk in oktober +- tussen 20 en 25°. Wat ook mooi was en nog meer cultuur was MALTA, we zijn daar onze eerste vakantie samen naar toe geweest echt een aanrader. Een klein maar verscheiden eiland. Ook het weer was zeer mooi wij zijn toen begin september geweest en twas er toch +- 30 à 35° dus kdenk in oktober ook nog mooi weer. groetjes
Dag Vanessa,En misschien een bestemming als Tunesie, Marokko of Turkije? Die zijn ook niet echt veraf (juist de Middellandse Zee over).Daar denk ik dat het ook nog lekker warm kan zijn!Zoals al gezegd: de Algarve in Portugal (ben ik ook al geweest, is wel de moeite!) of het zuiden van Italie zijn in die periode ook best aangenaam.GroetjesNele
Egypte heeft denk ik ook nog aangename temperaturen in die periode van het jaar. Es informeren bij reisbureau. Als je naar reisbureau gaat met "wij willen reis doen eind oktober, binnen of dichtbij europa en willen nog mooi weer", zouden ze in het reisbureau toch wel een aantal mogelijkheden moeten kunnen geven
Hey Vanessa, Als je van dat Griekse houdt, zou je beter voor Cyprus kiezen, een bestemming die het ganse jaar door wordt aangeboden. Er zijn ook zeer mooie hotels, leuke cultuur en natuur! De hoofdstad Paphos is zeker de moeite!Aanraders zijn:Hotel Atlantica golden beachLouis Imperial BeachRiu Cypria resortEn uit Pegase de duurdere maar superdeluxe hotels:AnassaAmathus Beachalmyra ElyseumGroetjesCindytravelangelke@yahoo.comwww.kenencindy.bruiloftsite.nl