Terug naar overzicht
Welk verhaal is dat juist?Ik heb er een maar dat is een gedicht...Liefde is als duizend vlinders, Samen lopen op het strand. Dit gevoel is sinds de dag, Dat ik niet meer zonder je kan! Hand in hand, vingers gestrengeld, Een lieve warme kus op mijn wang. Jouw lichaam tegen dat van mij gedrukt, Dat is waar ik zo graag naar verlang. Liefde doet mij steeds weer denken, Dan denk ik continu maar weer aan jou! Jij maakt mijn hartje zo compleet, Dat is omdat ik van jou hou!Groetjes Tiffany20 mei 2009
het is echt een verhaaltje over een olifantje Stach, dat wel (sorry het zijn zelfs 1miljoen) vlinders volgt en zo de liefde vindt. het is wel een mooi verhaal.mensen die idd nog andere verhaaltjes of gedichtjes met vlinders hebben laat ook maar horen.
Hey,Ik heb het niet als word bestand, maar in de bibliotheek hebben ze doorgaans zo'n boeken wel. Je moet daar eens kijken. Het boek heet: éen miljoen vlinders, van Edward Van de Vendel Het uittypen als word-doc is dan ook wel snel gebeurd.Ik ga het ook wel eens opzoeken om te lezen.Groetjes...Inge25/04/2009
Je hebt ook een liedje van clouseau, "liefde is één miljoen vlinders"als je rond dat thema werkt, kan je dit ev ook gebruiken.het verhaal dat jij bedoeld, ken ik wel niet