TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
4-4-2009
|
15-12-2008 15:34:52
Dag Kathy, heel vervelend dat je eerst bezoek daar zo stroef is verlopen maar ik kan je echt niets slecht vertellen over mijn ervaring daar. Ik ben er zelf ook veel te laat aangekomen, ik had een afspraak gemaakt om 14u en ik was ruim een half uur te laat. Ik had ook meteen gezegd dat ik totaal niet van plan was om een jurk te kopen, dat ik enkel maar prijsinfo wou hebben om een idee te hebben; ik heb inderdaad ook maar 5 kleedjes mogen passen maar ik moet zeggen dat ze hierin wel gelijk kunnen hebben, want ik wou ze eigenlijk allemaal aandoen ! Ik heb toen mijn jurk wel gevonden (je weet dat gewoon als je hem aandoet hé) maar omdat het zo onverwachts was moest ik niet meteen een voorschot betalen omdat ze dan wel begreep dat ik niet zoveel geld bij me had. Ik zou zo zeggen, ga zeker nogeens terug, maak een afspraakje, als je 's zaterdag gaat doe het dan zo vroeg mogelijk want de winkel sluit dan al om 17u, maar ik vind die winkel echt de moeite hoor. Voor jurken dan toch, zoveel keuze en echt voor elk wat wils. De schoenen en accessoires vind ik niet zo geweldig maar dat is persoonlijk natuurlijk. Succes, Nathalie
|
|
evelyn
11-7-2009
|
16-12-2008 14:46:07
dag kathy, Ik vind het echt jammer dat het een beetje tegenviel en helaas moet ik mij aansluiten bij nathalie. Ik was ook te laat en ik had ook een afspraak gemaakt, die blijkbaar niet geregistreerd werd dus ook een beetje warrig in het begin, maar na een vijftal minuten werden we heel goed ontvangen en idd met koffie(:-)) Ook ik heb maar een vijtal kleedjes gepast, ik wilde er niet te veel want ik ben een enorme twijfelaar, en hun systeem van werken vond ik ook goed. Ze vroegen ongeveer het budget en de verkoopster heeft er gewoon geen bijgehangen van erboven, zodat ik me zeker niet slecht zou voelen mochten er toch mooiere tussengehangen hebben
Ik zou zeggen probeer nog eens en misschien gewoon eens melden dat je het niet tof vond, hoe je eerste bezoek verlopen is. Je weet maar nooit of ze je droomjurk hangen hebben, succes nog!
|
|
Kathy
8-9-2018
|
16-12-2008 15:44:12
intussen een nieuwe afspraak gemaakt, de mails afgedrukt om dan mee te nemen als bewijs dat ik toch een afspraak heb gemaakt en op hoop van zegen, ik heb er wel men zin gevonden en het is ook iets dat ik nooit zou genomen hebben, dus op goed geluk gaan natuurlijk he
groetjes
en bedankt voor de bemoedigende woordjes
|
|
Britt
9-8-2008
|
16-12-2008 16:07:29
Hallo,
even een kleine tip... Ik hoop dat je prijzen hebt vergeleken met België? Hier kunnen namelijk hele grote verschillen op zitten! Waarschijnlijk niet bij elk merk en misschien zijn sommige kleedjes ook wel goedkoper bij Koonings dan hier? MAAR: ik heb er ook kleedjes gezien die duurder zijn en één zelfs DUIZEND euro duurder! Dat vind ik echt schandalig. Toen had ikzelf eigenlijk meteen genoeg van de hele winkel. Zeker omdat ze mij ook begonnen pushen. Ik zei dat ik verder wou kijken en nog niets wou beslissen maar ze stonden daar mijn maten al te nemen in de winkel zodat ze de kleedjes konden bestellen.
Maar nogmaals, de prijzen zullen wel van merk tot merk verschillen ofzo.
Bij Koonings misschien inderdaad wel best bellen voor een afspraak... Ik had ook gemaild en kreeg er geen reactie op (of toch niet zo snel als ik toen wou :-) ). Aan de telefoon was de afspraak toen wel heel snel gemaakt.
|
|
Kathy
8-9-2018
|
16-12-2008 17:55:07
ik heb nog enkele afspraken hier in belgië ook, onder andere in de concept store van LR, waar ik mijn favoriet ook kan passen.
ik weet de prijzen van bij hen, dus zal ik zien wat het hier in belgië kost, maar alvast bedankt voor de tip
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|