Terug naar overzicht
haai!enkele ideetjes, ik denk dat je het persoonlijk moet maken... bv, steden uit het land van julie huwlijksreis, als je vriend een hevige voetbelsupporter is namen van de spelers, bloemennamen, misschien iets zoeken ivm met jullie intresses, als je vriend agent is de tafels generaal, adjunct, enz. noemen, je kan het zo gek niet bedenken!Veel plezier en succes!groetjes Laila
hallo,vorige zomer zijn wij naar een trouw geweest van iemand die een grote rozenliefhebber is. zij hadden de tafels dan ook elk de naam van een roos gegeven . heel mooi hoor!
Hey,wat dacht je ervan om de namen van jullie lievelingsliedjes te nemen en dan kan je de mensen daarop ook naar voor vragen.
Normaal gezien waren wij getrouwd.... jaja NU vandaan 19 dec.2003 waren het niet dat een droevige gebeurtenis ons huwelijk deed uitstellen.Waarom kiezen jullie niet voor een thema die gelijk staat met dit seizoen.Wij hadden gekozen voor "kerstbomen"... maar aangezien jullie ook trouwen in een wintermaand.... kies misschiens voor... "ijspegels.... "stallagmieten enz..."... of voor "sneeuwvlok"... "ijsbaan"... "skiepiste"... "vodkacontrole" ...enz... SUCCESBritt
ik ben ooit eens naar een trouwfeest geweest waar de tafels de namen gekregen hadden van beroemde architecten en kunstenaars. Zij was kunsthistorica en hij was architect.Mijn vriend hadden zitten denken aan bekende schrijvers en historische figuren. Hij is historicus en ik ben Germanist. Vandaar...
Wij gaan waarschijnlijk romantische filmtitels nemen. De DJ speelt dan een nummer uit de soundtrack. Zo weten de gasten wanneer ze naar hun tafel kunnen.