Terug naar overzicht
Wij hebben vanavond een afspraak bij onze drukker om de uitnodigingen op punt te brengen.We houden het gewoon "kort" en op onze uitnodigingen zal staan:Claudia & Bartgeven elkaar hun ja-woord op vrijdag 19 juni 2009 om 11u30 in de .... kerk te ..., samen met hun ouders, de heer en mevrouw ... (uiteraard eerst de ouders van de bruid) en de heer en mevrouw ... (ouders van de bruidegomVerder laten we er nog op zetten:Steeds welkom:... (ons adres)Cadeautip -ons rekeningnummer-Verder nog:Gelegenheidsadres:-naam & adres feestzaal-We steken er dan zo kaartjes bij voor mensen die uitgenogigd zijn op de receptie en nog aparte voor het avondfeest, waarop zal staan:Claudia & Bartnodigen u graag uit op de receptie op vrijdag ..... van 16u tot 18u in feestzaal .... te ....Graag bevestiging van jullie komst vóór 1 mei 2009.Claudia: gsmnrBart: gsmnrhetzelfde kaartje voor het avondfeest maar dan passen we uiteraard het uur aan. Zo gaan wij het doen :-)
Bij ons gaat het als volgt zijn:there's only one happiness in life: to love and be loved...Francois en Carolinegeven elkaar het ja-woordin het gemeentehuis van ... om 11u30De huwelijksviering vindt plaatsin de parochiekerk van ... om 13u30We vinden het fijn als U erbij kan zijn!U bent van harte welkom op ons avondfeest om 19u in ..., (straat en nr), te ...Indien U niet kan komen, graag een seintje voor ...Cadeautip: (envelopje) of (rekeningnummer)
Na bijna 3 jaar samenwonenis het er toch van gekomen.Op 19 december 2008 om 15 uur het gemeentehuis van Eernegem en op 16 uur in de Sint-Andreaskerk te Aartrijke zal het wezen dat wij elkaar het ja-woord zullen geven.en dan gewoon ons adres en feest adres cadeautip en gelieve te verwittigen voor 25 november 2008
Beste,Dit wordt onze uitnodigingHeel lang geleden heb ik jou bedacht, zo had altijd iets waar ik naar toe kon leven...En toen zei jij : "hier ben ik" , was ik niet verbaasd!Je was precies zoals ik had verwacht.Maar nu pas weet ik , dat ik je niet verzonnen heb.Nathalie Simonis en Ivo leemans gaan elkaar het jawoord geven en wel op 05 september 2009.Samen met jullie zullen onze getuigen René simonis en Jan leemans ons huwelijk bezegelen.Wij hopen samen met jullie dit tot een onvergetelijke dag te maken en vinden het daarom fijn als jullie om ...u in de ... kerk te merksem kunnen zijn.Laat ons voor (datum) even weten of je kan komen op de dag van onze dromen(telefoonnummer) & (e-mail adres)Wenst u iets te schenken, graag een centje.