Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

15-12-2008 16:38:35
Wat was of wordt de tekst op jullie uitnodigingen? graag zou ik al de tekst willen weten als het kan. adressen natuurlijk niet!

bedankt

Sanne
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1185

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik15-12-2008 17:34:57

Wij hebben vanavond een afspraak bij onze drukker om de uitnodigingen op punt te brengen.
We houden het gewoon "kort" en op onze uitnodigingen zal staan:

Claudia & Bart

geven elkaar hun ja-woord op vrijdag 19 juni 2009 om 11u30 in de .... kerk te ..., samen met hun ouders, de heer en mevrouw ... (uiteraard eerst de ouders van de bruid) en de heer en mevrouw ... (ouders van de bruidegom

Verder laten we er nog op zetten:

Steeds welkom:
... (ons adres)
Cadeautip -ons rekeningnummer-

Verder nog:

Gelegenheidsadres:

-naam & adres feestzaal-

We steken er dan zo kaartjes bij voor mensen die uitgenogigd zijn op de receptie en nog aparte voor het avondfeest, waarop zal staan:

Claudia & Bart
nodigen u graag uit op de receptie op vrijdag ..... van 16u tot 18u in feestzaal .... te ....

Graag bevestiging van jullie komst vóór 1 mei 2009.
Claudia: gsmnr
Bart: gsmnr

hetzelfde kaartje voor het avondfeest maar dan passen we uiteraard het uur aan.

Zo gaan wij het doen :-)

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik15-12-2008 18:22:31

Bij ons gaat het als volgt zijn:

there's only one happiness in life: to love and be loved...

Francois en Caroline

geven elkaar het ja-woord
in het gemeentehuis van ... om 11u30

De huwelijksviering vindt plaats
in de parochiekerk van ... om 13u30
We vinden het fijn als U erbij kan zijn!

U bent van harte welkom op ons avondfeest om 19u in ..., (straat en nr), te ...

Indien U niet kan komen, graag een seintje voor ...

Cadeautip: (envelopje) of (rekeningnummer)

tine
19-12-2008
 Meld misbruik15-12-2008 20:31:45

Na bijna 3 jaar samenwonen

is het er toch van gekomen.

Op 19 december 2008 om 15 uur het gemeentehuis van Eernegem en op 16 uur in de Sint-Andreaskerk te Aartrijke zal het wezen dat wij elkaar het ja-woord zullen geven.

en dan gewoon ons adres en feest adres cadeautip en gelieve te verwittigen voor 25 november 2008

Nathalie
5-9-2009
 Meld misbruik18-12-2008 17:55:51

Beste,

Dit wordt onze uitnodiging

Heel lang geleden heb ik jou bedacht, zo had altijd iets waar ik naar toe kon leven...
En toen zei jij : "hier ben ik" , was ik niet verbaasd!
Je was precies zoals ik had verwacht.
Maar nu pas weet ik , dat ik je niet verzonnen heb.

Nathalie Simonis en Ivo leemans gaan elkaar het jawoord geven en wel op 05 september 2009.

Samen met jullie zullen onze getuigen René simonis en Jan leemans ons huwelijk bezegelen.

Wij hopen samen met jullie dit tot een onvergetelijke dag te maken en vinden het daarom fijn als jullie om ...u in de ... kerk te merksem kunnen zijn.

Laat ons voor (datum) even weten of je kan komen op de dag van onze dromen

(telefoonnummer) & (e-mail adres)

Wenst u iets te schenken, graag een centje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info