Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fortune cookies

15-12-2008 18:37:08
Hey,

Bij deze verklap ik aan jullie mijn grote verrassing voor onze gasten: de bedankjes. Graag zou ik zelf fortune cookies/gelukskoekjes maken met daarin een briefje waarop een gelukswens en bedankt staat. Ik heb op de site van geluk.com ofwel the fortunefactory het recept gevonden. Er zijn ook andere recepten van te vinden op internet. Eén keer heb ik het zelf geprobeerd, maar het is echt nie simpel. Het grootste probleem was dat er vetvlekken op de briefjes staan. Ik heb dan ook al parafine papier geprobeerd, zonder succes; daar kan je de tekst niet op printen.
Is er iemand die dit zelf kan bakken? En misschien nuttige tips heeft voor mij? Ofwel moet ik toch maar via the fortune factory de koekjes te bestellen, alleen ben ik dan bang dat het niet zo persoonlijk zal zijn, zoals ik het wil.
Kan er iemand mij helpen?

groetjes...
Inge 25/04/2009

Inge
24-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 513

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-12-2008 20:06:35

Hmmm ik weet niet maar misschien is eens vragen bij de chinees in jullie buurt misschien hebben zijn nog goeie tips of willen ze misschien wel voor jullie maken, of eens navraag doen in de chineese winkels in grote steden heb je altijd wel een buurt met chinese winkels.
veel geluk
sylvia

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik15-12-2008 22:14:27

Hoi,

En als je die papiertjes plastificeert? Maar ja, das dan ook weer een monikkenwerk natuurlijk...

Veel succes er nog mee!

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 9:18:20

Hoi,

Ik was het ook van plan om zelf te maken, maar als ik de prijzen zie op de sites van bedankjes ga ik mij het werk besparen en ze gewoon bestellen.

Grtz
Kim

Marleen

Meld misbruik16-12-2008 10:52:24

Misschien kan je tekst printen met een dymo, misschien is dat wel te kostelijk

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik16-12-2008 11:45:25

op deze website stond normaal gezien een link naar een site met zulke koekjes voorverpakt ,gedrukt en al (met eigen tekst)
waren wel kostelijk
xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik16-12-2008 11:46:01

sorry de link vergeten
www.geluk.com

xxx Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...