Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fuertefentura

15-12-2008 18:45:02
Hey medebruidjes,

Zoals sommige konden volgen twijfelden we of we in april naar de canarische eilanden zouden gaan. Nu hebben we de knoop doorgehakt en gaan het risico lopen op eventueel minder weer. Nu zouden we het lieft naar fuertefentura gaan maar naar het schijnt is het daar winderig. Maar wat bedoelen ze met winderig? Koude wind? Warme wind? Zijn er delen van fuerteventura waar er meer/minder wind is? Welk deel van het eiland raden jullie aan om te gaan?

groetjes

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1034

Nathalie
19-9-2009
 Meld misbruik15-12-2008 19:56:00

ik vertrek zondag naar Lanzarote en ik zal het laten weten hoe het daar was!! Momenteel is het daar tegen de 20 graden, dus in april heb je zeker warm weer op de canarische eilanden!

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik15-12-2008 22:17:34

Hey Imke,

Ik zou aanraden om naar Jandia te gaan, prachtige stranden, zeer mooie wandelpromenade en toffe hotels.
Aanraders daar: de Iberostar hotels, Riu Calypso en Riu Palace en Barcelo Jandia.

Qua wind valt het daar eigenlijk goed mee hoor, 't is eigenlijk vooral warme wind, allez, nen aangename wind eigenlijk.
De Noordkant is meer winderig en meer voor surfers en watersporters enzo...

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
travelangelke@yahoo.com

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik16-12-2008 9:24:49

Fuerte -ventura betekent letterlijk vertaald: sterke wind.
Toen wij een paar jaar terug in Lanzarote waren hebben we daar ook sterke wind gehad. Het was e meer dan 30° dus dat was aangenaam. Maar wel hevig. De parasols waaiden weg en de zwembadstoelen werden in het zwembad geblazen.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik16-12-2008 9:46:18

Hoi Imke,

wij zijn twee jaar geleden naar Fuerteventura geweest, het is écht een prachtig eiland met goudgele stranden! Er was inderdaad wel wat wind, en dat is wennen in het begin, maar het is zeker niet onaangenaam (hoogstens 's morgens een beetje koud). De laatste dagen was er bijna geen wind en toen was het véél te warm, je voelde de zon echt branden.

Succes ermee!

Groetjes,

Liese
09/05/2009

LeBart

Meld misbruik16-12-2008 10:57:29

fuerteventura is windsurfstek numero uno, zeker de kant van sotavento (fuerte zuid). Tussen maart en augustus met meer dan 20 dagen (gemiddeld) 4 beaufort of meer. Eens je tegen de 6Bft aantikt word je gezandstraald op het strand.

cheers, dj Lebart

Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik18-12-2008 10:53:50

Wij zijn twee jaar geleden in April naar Fuerteventura gegaan, en inderdaad er stond een frisse wind. Ik was op dat moment ongeveer 20w zwanger, dus voor mij heel goed, maar ik kan me voorstellen dat het wat tegenvalt als je voor de pure zon gaat...

Ook rekening mee houden dat er op Fuerte eigenlijk geen knetter te zien is, buiten geiten en wat rotsen :-) Voor een strandvakantie ideaal, maar verwacht geen cultuurvakantie...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...