Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zus als bruidskindje

16-12-2008 11:58:10
Dag bruiden en bruidegommen,

Ik heb eens een vraag.
Wij trouwen op 22 Augustus.
Zelf heb ik nog een kleine zus die nu 2 Jaar is tegen als we trouwen zal ze bijna drie jaar zijn.
Nu las ik tijdens het rondsurfen voor kledij voor haar dat je best geen bruidskinderen neemt onder de 3 jaar,
omdat ze zich dan verloren gaan voelen en niet weten wat ze moeten doen.
Maar ik zou toch heel graag mijn zus hebben zodat ze me later als ze zelf groot is kan zien dat we haar bij onze belangrijke dag mee hebben betrokken.
Denken jullie dat ze het zou kunnen?
Ze is ook alleen ze zou eigelijk enkel maar mee uit de auto moeten stappen met ons. De ringen geven aan ons en terug mee voor ons naar buiten gaan.
Ik moet er bij vertellen dat je ze nogal als een actieve zus kan omschrijven maar ik zie ze zo graag en wil ze er echt bijbetrekken maar ik wil ze ook niet onderdruk zetten en ze moet het plezant vinden om net als haar grote zus die dag mee in de spot light te staan.

Alvast Bedankt

Kay
22 Augustus 2009

www.guyenkay.bruiloftsite.nl

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 364

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:05:28

mijn jongste bruidsmeisje zal ook net 3 jaar zijn als we trouwen. Ze is heel erg geëvalueerd sinds ze naar school gaat. t Is een echt flinke meid geworden! Ze heeft wel haar zusje van 5,5 naast zich lopen, ...
Ik twijfelde in het begin ook wel of ze niet te jong ging zijn, maar ben toch blij dat k t haar gevraagd heb, ze straalde tijdens de pasbeurt van haar princessenjurk! ;))
Afwachten maar... ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

groetjes,
Nele

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:05:30

mijn jongste bruidsmeisje zal ook net 3 jaar zijn als we trouwen. Ze is heel erg geëvalueerd sinds ze naar school gaat. t Is een echt flinke meid geworden! Ze heeft wel haar zusje van 5,5 naast zich lopen, ...
Ik twijfelde in het begin ook wel of ze niet te jong ging zijn, maar ben toch blij dat k t haar gevraagd heb, ze straalde tijdens de pasbeurt van haar princessenjurk! ;))
Afwachten maar... ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

groetjes,
Nele

Sophie

Meld misbruik16-12-2008 12:48:39

het kay,

je kunt mss eens polsen bij je zusje wat ze ervan vindt, eens rondsnuffelen. mss bestaat er wel een vertelboekje rond trouwen. Aan haar reactie kun je mss wel uitmaken of ze zich daar goed bij zou voelen.

Ik persoonlijk zou dat doen. Er is toch altijd iemand bij die ze kent die haar kan begeleiden é

groejes $
sophie

31/10/2008

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:53:22

Dat hangt van kindtje tot kindtje af
zelf heb ik geen kindjes of bruidskindjes lopen. Je kan haar altijd een cadeautje beloven als ze mooi met u meeloopt en de ringen aanheeft. Wat je natuurlijk ook moet doen terug in de auto ofzo. Zo zou ik het toch doen. je kan ook altijd vragen he of ze het wil doen, kindjes hebben soms een eigen willetje, dat ze het op de dag niet wil doen. Mss als ze het wil doen paar keer oefenen.
ik zeg maar wat.

groetjes
sabrina 13/06/09

evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:57:19

Ons zoontje was 2 toen we trouwden. Uiteraard was hij bruidsjongen. Je mag van zo'n kind niet verwachten dat alles volgens het boekje loopt. Ons zoontje bleef flink bij ons, maar de ringen laten afgeven hebben we niet gedurven. Tijdens de kerkelijke viering heeft hij dus ook de ganse kerk doorgerend. Nu, op zich geen probleem he, maar verwacht niet dat je zusje stilletjes gaat blijven zitten ;-)
Laat haar gewoon meelopen met jullie, maar voorzie ook eventueel iemand anders die de ringen kan aanreiken, desnoods samen met je kleine zus.
Have fun!!

Groetjes evy
137 dagen getrouwd

evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-12-2008 12:57:20

Ons zoontje was 2 toen we trouwden. Uiteraard was hij bruidsjongen. Je mag van zo'n kind niet verwachten dat alles volgens het boekje loopt. Ons zoontje bleef flink bij ons, maar de ringen laten afgeven hebben we niet gedurven. Tijdens de kerkelijke viering heeft hij dus ook de ganse kerk doorgerend. Nu, op zich geen probleem he, maar verwacht niet dat je zusje stilletjes gaat blijven zitten ;-)
Laat haar gewoon meelopen met jullie, maar voorzie ook eventueel iemand anders die de ringen kan aanreiken, desnoods samen met je kleine zus.
Have fun!!

Groetjes evy
137 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...