Terug naar overzicht
mijn jongste bruidsmeisje zal ook net 3 jaar zijn als we trouwen. Ze is heel erg geëvalueerd sinds ze naar school gaat. t Is een echt flinke meid geworden! Ze heeft wel haar zusje van 5,5 naast zich lopen, ...Ik twijfelde in het begin ook wel of ze niet te jong ging zijn, maar ben toch blij dat k t haar gevraagd heb, ze straalde tijdens de pasbeurt van haar princessenjurk! ;))Afwachten maar... ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!groetjes,Nele
het kay,je kunt mss eens polsen bij je zusje wat ze ervan vindt, eens rondsnuffelen. mss bestaat er wel een vertelboekje rond trouwen. Aan haar reactie kun je mss wel uitmaken of ze zich daar goed bij zou voelen.Ik persoonlijk zou dat doen. Er is toch altijd iemand bij die ze kent die haar kan begeleiden égroejes $sophie 31/10/2008
Dat hangt van kindtje tot kindtje afzelf heb ik geen kindjes of bruidskindjes lopen. Je kan haar altijd een cadeautje beloven als ze mooi met u meeloopt en de ringen aanheeft. Wat je natuurlijk ook moet doen terug in de auto ofzo. Zo zou ik het toch doen. je kan ook altijd vragen he of ze het wil doen, kindjes hebben soms een eigen willetje, dat ze het op de dag niet wil doen. Mss als ze het wil doen paar keer oefenen.ik zeg maar wat.groetjessabrina 13/06/09
Ons zoontje was 2 toen we trouwden. Uiteraard was hij bruidsjongen. Je mag van zo'n kind niet verwachten dat alles volgens het boekje loopt. Ons zoontje bleef flink bij ons, maar de ringen laten afgeven hebben we niet gedurven. Tijdens de kerkelijke viering heeft hij dus ook de ganse kerk doorgerend. Nu, op zich geen probleem he, maar verwacht niet dat je zusje stilletjes gaat blijven zitten ;-)Laat haar gewoon meelopen met jullie, maar voorzie ook eventueel iemand anders die de ringen kan aanreiken, desnoods samen met je kleine zus.Have fun!!Groetjes evy137 dagen getrouwd