Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuige vragen

16-12-2008 15:54:01
Hallo iedereen

Ik trouw volgend jaar in mei en ik moet nog steeds mijn getuige vragen. Ik weet wel wie ik zou vragen, maar ik zou dat graag met een gedicht of een versje doen, als een soort nieuwjaarsbrief in deze periode. Alleen lukt het me niet om er één te schrijven. Hebben jullie voorbeelden/ inspiratie ...
Hopelijk kunnen jullie me helpen

vele groetjes
Mieke

Mieke
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1213

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-12-2008 21:21:34

Liefste ...,

Op …/…/09 wordt er heel wat van ons verwacht,
wij gaan dan trouwen en hopelijk zal het ons nooit berouwen.

Wij willen deze dag beleven,
met mensen om wie we heel veel geven.

Dus als het je niet zal deren,
wil ik graag jou handtekening reserveren.

Daarom vraag ik je nu heel fijn,
liefste ..., wil jij mijn getuige zijn?

groetjes, Carolina

candy
23-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 17:46:35

wij hebben een bord beschilderd met: " Wil jij mijn getuige zijn?"
Daar hebben we foto's van genomen met ons als model :)
En dan hebben we een collage gemaakt en afgegeven aan onze getuigen.
TRANEN GEGARANDEERD!!

Bij ons ma en pa hebben we in een pralinedoos een kaartje gestoken: wij trouwen!

Bij de zussen en broers, een luciferdoosje bekleed met stof en daarin kleine foto's die ze als een puzzel moesten bij1leggen met de tekst wij trouwen!!!

En bij de oma's.. kwamen met met een in stofgemaakt boeket ( heel gemakkelijk om te maken) met een kaartje Wij trouwen met onze foto op de acherzijde.

Ze praten er nog van!!!
wij trouwen op 23 mei 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...