TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
17-12-2008 10:36:40
Hoi,
Enigste bemerking : trouwekleed aalst Toch niet Pierre Yves ? Als je nog niet beslist en of besteld hebt : ga naar andere winkel !!! Korte samenvatting van mijn ervaring : heb ergens anders mijn kleed gekocht wegens de onvriendelijke behandling. Bij de bestelling bleek dan nog eens dat PY € 400 duurder was !!! Dus als je nog niets beslist hebt : er zijn winkels genoeg !!! Groetjes
|
|
Arianne
1-8-2009
|
17-12-2008 12:34:55
Hey hey, Wij zijn druk bezig geweest de laatste weken
trouwkleed: Maxim's Couture Aarschot zaal: Kasteel van Huizingen + menu gekozen fotograaf: Patrick Liebens, komen met twee vervoer: vrienden stadhuis: Halle kerk: Basiliek Dj: vriend Juweeltje: cadeau gekregen Ringen: eigen ontwerp bij Luc Lerinckx Uitnodigingen en Save the date kaartjes: zelf ontworpen Schoenen: ik vind die typische bruidsschoenen niet mooi dus ik wacht de zomercollectie af Lingerie: ik ga met een foto van mn kleedje langs bij mijn vaste winkel Kostuum en bruidsboeket daar moei ik mij niet mee... bruidskindje: nog geen idee Viering opstellen: in de kerstvakantie Bedankjes: zijn besteld
Dat is het ongeveer denk ik. Als je graag nog iets wil weten, vraag maar raak...
|
|
Kathleen
16-5-2009
|
17-12-2008 13:16:22
Bij ons... (wij trouwen op 16 mei)
trouwkleed: Mia Monta, Zottegem (gewonnen btw) kostuum: wss Witte Duif, Leuven zaal: Ouwe Schuur, Overijse lingerie: bij de volgende pasbeurt van het kleed bloemen: bevriende bloemist ringen: nu dinsdag kijken bij fede di oro fotograaf: Anne Kumps, Sint-Agatha-Rode vervoer: bus, Bruidsparadijs Merksem kleedjes jongvolwassen bruidsmeisjes: P&C, Wijnegem
Nu het misboekje maken in de kerstvakantie... eigenlijk is er best al veel gedaan...
|
|
daisy
25-9-2009
|
17-12-2008 14:59:58
hey, neen mijn kleed is al besteld, maar niet bij py maar bij cuture ann, daar waren ze heel vriendelijjk.
groetjes daisy ps wanneer trouwen jullie
|
|
Arianne
1-8-2009
|
17-12-2008 15:23:04
wij trouwen op acht augustus. Ik ben ook nog bij Couture Ann op de opendeurdag geweest. Inderdaad heel vriendelijk onthaald...
|
|
Sofie
19-9-2009
|
17-12-2008 16:41:13
Hoi,
Goeie beslissing , coutura an! Wij trouwen op 19/09/2009 Kleed : bruidscouture Elena - Deinze geweest bij an maar vond mijn goesting niet. Zaal : Salons Roskam - Merelbeke Fotograaf : P De Schrijver (via kennissen) Vervoer : raken er niet uit ! Uitnodigingen : weten wat we willen, maar is vanuit Wallonie en nogal duur... Kerk : vastgelegd Wet : vastgelegd Kostuum + boeket : voor mijn verloofde Bruidskindjes : beslissing na nieuwjaar Mis : ergens in de loop van 2009 ;-) wel al veeeeeeeeel bijeengespaard qua teksten en voorbeelden Ringen : nog niet besteld, maar weten wel al bij welke juwelier. Plan tegen mei ten laatste. Juwelier heeft gezegd dat we tijd hadden.
Dus nog t één en t ander te doen, maar kijk er ongelooflijk naar uit. Eerst nog van de feestdagen genieten en dan terug in gang schieten !
Groetjes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
17-12-2008 16:42:06
a ja : kleedjes bruidskindjes : leuven bij mijn tante, die heeft kinderkledingwinkel...
|
|
Arianne
1-8-2009
|
17-12-2008 18:13:50
Welke winkel heeft je tante en waar? Ik werk in Leuven, dus kan zeker eens gaan kijken...
|
|
virginie
|
17-12-2008 18:22:39
Hallo daisy,
Wij zijn op 25 juli 2008 in halle getrouwd. Onze trouwdag was voor ons perfekt: trouwkleed; pierre yves in brussel ( perfecte service) Lingerie: bij innovation Zaal; kattebroek in dilbeek Fotograaf: Jef Celen Vervoer: Oldtimer bus van The london ceremony, (echt een aanrader) Ceremoniemeester: Eddy wouters ( een schat van een mens) stadhuis: Halle Kerk: Te huizingen Kostum bruidegom: Devos lennik bruidskindjes: communie collectie bij c&a mijn zussen hun kleed: Bij p&c in Antwerpen Onze ringen: Antwerpen Boeket: via iemand dat we kennen Film, mijn schoonbroer. Save de date kaartjes: zelf gemaakt Uitnodigingen, menu's en misboekjes, zelf gemaakt. Voor meer info, kan je steeds om mijn site gaan kijken. http://virginiejurgen.bruiloftsite.nl/index.php
veel plezier met de voorbereidingen. en geniet van je dat, want voor je het weet ben je al getrouwd !!!
virginie
|
|
daisy
25-9-2009
|
17-12-2008 19:58:22
hallo Virginie, ben eens gaan kijken op je site, echt heel leuk. je gezicht is mij wel niet vreemd, ik heb ja al een paar keer tegen gekomen in 't stad.
groetjes Daisy 25/09/09
|
|
daisy
25-9-2009
|
17-12-2008 20:00:23
hey, zijn jullie al op verloofdendag geweest. wij gaan op 18 januari, zou wel toevallig zijn dat we daar samen met iemand van hier samen zouden zitten.
groetjes Daisy
|
|
Jelke
|
17-12-2008 20:31:07
Wij trouwen op 24/10/09
- kerk (Buizingen) en het stadhuis (Halle) - zaal: Kattebroek te Dilbeek - kleed bij Moderna Fashion
De rest gaan we op ons gemak de komende maanden regelen denk ik :)
|
|
Sofie
19-9-2009
|
18-12-2008 9:28:20
Hoi Daisy,
Winkel is op Ladeuzeplein : Jumelli. Tante is geen bloedtante maar wel tante...
Als je gaat, doe ze de groetjes !
|
|
Arianne
1-8-2009
|
19-12-2008 11:42:26
Ik zal zeker eens gaan kijken...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|