Terug naar overzicht
Dag Barbara,ik ben net zelf begonnen aan mijn misboekje. Van een vriendin die vorig jaar getrouwd is, heb ik een boel misboekjes ontvangen. Bovendien kan je een hoop voorbeelden van boekjes op google vinden.Zelf heb ik nu al een behoorlijk aantal teksten gevonden.Ook is het handig om eerst een lijstje te maken over hoe de mis in elkaar zit zodat je duidelijk ziet welke teksten je moet zoeken en welke muziek.En ten laatste hebben wij van onze pastoor een werkboek meegekregen. Daarin staan een heleboel voorbeelden van teksten. (naar mijn mening iets té katholiek getint met overal verwijzingen naar God) Maar dat boek is ook heel handig voor de indeling.Hopelijk heb je wat aan deze tips.Groetjes,Eva10/10/09
Ik heb net een overzichtje gepost op een recentere vraag hierover, met daarin alle mogelijke onderdelen in een huwelijksmis. Misschien heb je daar iets aan? Staat ergens op eerste pagina van 't forum momenteel.Groetjes,Amaryllis07-08-09
Misschien eens rondvragen, bij familie en vrienden, buren om een voorbeeld te vinden. en natuurlijk ook via google.