Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

17-12-2008 11:54:35
Hoi iedereen.
Heeft er iemand misschien ervaring met westlimousine of nightlifelimo's?
Groetjes Kim
01/08/2009

Kim
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 348

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik17-12-2008 14:42:30

dag kim

wij hebben westlimousine gekozen
we trouwen wel pas in mei dus kunnen we nog niet zeggen hoe alles verloopt enzo

kan wel al zeggen dat het supervriendelijke mensen zijn, we zijn er een tijdje terug langsgeweest om de limo's te bekijken en waren heel vriendelijk in huiselijke sfeer onthaald,

wij hebben er alle vertrouwen in dat hun diensten zeker in orde gaan zijn

nightlifelimo's ken ik niet

succes met je keuze

groetjes vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009

Inge
24-5-2008
 Meld misbruik18-12-2008 16:41:10

Hey Kim,
Wij zijn afgelopen mei getrouwd en hadden een limousine gehuurd bij Westlimousine.
Wij waren heel tevreden over hen, de wagen zag er prachtig uit en de service van de chauffeur was schitterend!

Greetz
Inge

Hans

Meld misbruik31-12-2008 15:14:38

Hallo,

ik kan jullie een unieke vipbus aanbieden voor de ceremonie
voor fotos of info clacot@telenet.be
bezoek ons ook op Wij Trouwen in Kortrijk van 9 tot en met 11 januari(stand 1121)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...