Terug naar overzicht
geen idee, er staan wel bustiers op ebay en andere sites.Ik wou oorspronkelijk ook een bustier maar heb deze zomer eentje gekocht van Marie-Jo in de solden om er eens een tijdje mee rond te lopen, en ik vind dat dat echt niet makkelijk zit. Je kan er bijna niet mee zitten want dan duwen die baleinen in je ribben :-('k Heb me dus ondertussen een bh met halter gekocht (en die had ik voor de helft van de prijs van de bustier), die zit veel comfortabeler en uiteindelijk moet je er toch een hele dag mee rond lopen he ;-) en dan kan ik hem achteraf nog dragen. Want een bustier zal daarna nauwelijks nog uit je kleerkast komen denk ik...Groetjes,Inge (1/8/2009)
Een halter is jammer genoeg geen mogelijkheid omdat ik het kleedjes geen bandjes ofzo heeft... Probleem met ebay is dat je niet kan passen, en met mijn cupmaat is dat wel essentieel :-)Maar inderdaad: misschien even de solden afwachten.
bij onze bruidswinkel raden ze een corset zeker niet aan, je zou daar meer last mee hebben als wat anders
Hey,Ik heb een fijn kanten kleedje waar alles van ondergoed onder te zien is. Daarom ga ik een string aandoen zonder naden. Zit nog super comfi ook. Eens we thuis zijn doe ik mijn setje aan voor mijn ventje. Een corset is zeker mooi, maar dat is echt niet gemaakt om een hele dag mee rond te lopen. Dat is om in de slaapkamer mee te pronken. Dit weekend heb ik er een witte zien hangen in Etam.