Terug naar overzicht
Hey Marie,Een goeie DJ lost dit zelf wel op hoor. Maar spreek het best vooraf met hem af. Hij kan bijvoorbeeld jullie op de dansvloer vragen en terwijl jullie richting dansvloer komen, kan het nummer al gestart worden. Je kan eventueel met het bruidsboeket in de hand op de dansvloer komen en als het nummer start, ga je eerst je bruidsboeket aan je getuige geven om het bij te houden, talloze oplossingen mogelijk eigenlijk...Veel succes!!!JO
Deze zomer heb ik als dj een 'openingsdans' gedraaid met een lengte van + 6 minuten, met een lange in- en outro.Wanneer de slowpassage zowat begon, is het koppel beginnen dansen en stopte bij de outro. Vermijd teveel feestcontrole en laat alles zijn beloop...kwestie van het nog een beetje leuk te houden.Ik had wel de videoclip geprojecteerd op scherm, waardoor dit ook wat aandacht kreeg.grt DISCOVIDEO
Inderdaad, ik had er nog niet aan gedacht dit aan de DJ te vragen. Ik dacht dat ik al in de weer moest op de PC om het 'ambetante' stuk er af te knippen...