Terug naar overzicht
Hoi TinaHeb je al eens geprobeerd in Turkse winkels? Naar het schijnt zijn die ook niet zo duur. Ik weet dat er eentje zit in de Wondelgemstraat in Gent maar van collectieaanbod of prijzen weet ik niks. Op de Dendermondsesteenweg richting Dampoort (Gent) zitten en ook verschillende Turkse winkels maar of die ook trouwjurken hebben weet ik ook niet zeker. En in Antwerpen zit er ook één (vrienden van mijn schoonouders zijn daar geweest). Ik weet niet de straatnaam maar ongeveer wel waar die winkel is. Ga richting zoo en blijf dan op dat voetpad tot je aan een grote straat komt. Daar zou het moeten zijn of in een zijstraat daarvan.En op sommige websites vind je ook wel trouwjurken rond die prijs (vooral in Nederland vermoed ik).Sorry dat ik je geen concrete info kon geven maar je kan je zoektocht nu toch al iet wat verder zetten :-)Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.Véronique C.15/5/2009
In Aken vind je er ook van die prijsklasse!Succes met je zoektocht!
hey ,in eindhoven bij an & john outlet store vind je al bruidsjurken vanaf 299€grtjes
In Heusden Zolder op de Koolmijnlaan zitten 2 Turkse bruidswinkels. In 1 van de winkels heb ik een jurk aan gehad die 300 euro kostte. 't Was trouwens nog een schoon ook ;-)
www.sluier.nl
Ik heb mijn kleedje in Genk gekocht bij een italaanse bruidswinkel(Primo Piano,350 €).Ze hebben er verschillende in deze prijsklasse, en ik vind het mijn heel erg mooi en je ziet echt niet dat het zo'n goedkoop kleedje is.Veel succes met je zoektocht!Ilse5/09/09
Van welke regio ben je? In Gent in de Sleepstraat bevinden er zich turkse bruidswinkels. Ben er al eens binnengestapt en je hebt echt hele mooie trouwjurken hoor en helemaal niet duur. We zijn er gaan kijken voor een mini trouwjurkje voor het kindje die voorloopt en dat kwam op nog geen 50 euro, echt prachtig. Je moet eens binnenspringen. Ze hebben niet alles binnen maar er kan wel vanalles besteld worden.
Misschien vind je hier iets: www.otto.nl Staan een paar mooie tussen, en ook beneden 300€.Veel succes !
ter aanvulling op mijn vorige berichtje: kijk bij otto.nl niet alleen onder "bruidsmode", maar ook bij "jurken - lang", daar staan nl ook trouwjurken op.
welke maat heb je?? en hoe groot ben je??Ik heb een ian stuart hangen, best wel kitch. ian stuart curacoamoet hem dan wel naar de droogkuis brengen en zien of hij het overleeft
---
In de Stationsstraat in St-Niklaas is ze zo'n winkeltje van Chinezen en die verkopen ook goedkope bruidsjurken (wel niet veel keuze, ik denk een 3-tal). Nadeel is wel dat het 'Chinese' maatjes zijn (klein dus...)!
hey,Als je wil mag je mijn trouwjurk overkopen. ik heb hem niet aangehad omdat mijn trouw niet doorgaat. kleed hangt in wuustwezel, maar kan eventueel ook verhuisd worden naar bonheiden. foto's sofie_wouters_515@hotmail.commaat is 42 - marylise