Terug naar overzicht
Proefkapsel? Moet je voor 13 juni niet naar een andere feest of gelegenheid waarbij je je haren kan opsteken?Vriendin van mij had haar eerste proefkapsel voor mijn trouwfeest laten testen en het was niet mooi. Ze had gekozen voor half opsteken en dat stond haar niet of was niet mooi gedaan. Voor haar trouwdag heeft ze helemaal opgestoken gekozen. Veel veel mooier!Als accesoires had ze er licht blauwe steentjes van swarovski insteken en een tiara. Die steentjes waren heel simpel en mooi. En je hebt meteen something blue. Het was niet dat je op het eerste zicht kon zien dat dat blauwe steentjes waren.Ik denk dat testen de enige mogelijkheid is om te weten wat mooi bij je is.
Hey Kelly,Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een carré, en zou m'n haar los willen, maar met een bloem of zo erin. Maar ga je zelf op zoek naar accessoires, wat bestaat er allemaal, ... Niet gemakkelijk om daar zelf aan te beginnen. Ik denk dat, als je een accessoire echt graag ziet, je kapster je kapsel er wel zal op afstemmen? Ik ga half januari naar de kapper, en ga haar dan om raad vragen.Succes nog!
Hallo,ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin.Voor make-up kan je ook bij mij terecht.Bel of mail gerust voor meer informatie:kelly.lenhardt@telenet.be0494/74.03.66Groetjes,kelly Lenhardt
kijk eens op www.hairstyles.be hier vindt je alles wat je zoekt.