TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjolein
24-4-2009
|
18-12-2008 5:46:05
Hoihoi, Je moet lekker doen wat je zelf wilt.het is toch jouw/jullie dag!!! Succes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
18-12-2008 7:17:31
als je er zelf geen probleem mee hebt, waarom niet dan?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook niet met mijn trouwkleed naar een binnenspeeltuin zou gaan. Verder vind ik het eten in een binnenspeeltuin meestal niet zo denderend.
Waar wonen jullie? welke dag trouw je?
vb jobland is op vrijdagmiddag niet open, maar ze doen wel open voor een groep. Dat zou ideaal zijn.
|
|
veerle
1-2-2009
|
18-12-2008 8:50:22
hey,
ik zou dat ook gewooon doen, dat is toch juist leuk dat de kleniekes en stukje mee van uwen dag kunnen genieten?
En het is tich niet dat jij met uw trouwkleed van de schuifaf gaat vliegen of zo ...
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
18-12-2008 10:08:56
Ik zou het persoonlijk ook niet zien zitten of doen maar als jij er geen probleem mee hebt moet het absoluut kunnen hoor !! ;-) Nathalie
|
|
s
1-6-2007
|
18-12-2008 11:13:33
Als jij (en je partner) er totaal geen probleem mee hebt, waarom zou je het dan niet doen?
Wat je ook doet, je krijgt altijd commentaar. Ookal hoor je geen commentaar, je kan er zeker zijn dat mensen altijd over je praten. Als je in een chique restaurant zou gaan dat dan volgens die mensen wel gepast is, dan vinden anderen weer dat je had rekening moet houden met de kinderen. En zo kan je nooit goed doen voor iedereen. Op je trouwdag moet je goed doen voor jezelf! (ok, en hier en daar misschien wel rekening houden met het 't een of 't ander)
Gewoon je goesting daar mee doen!
Wij gingen bijvoorbeeld te voet naar het stadhuis. Wij gaan altijd te voet (of fiets of bus) naar het centrum, da's ongeveer 2km en 20min stappen. Dus ik vond het heel vanzelfsprekend dat we dat op onze trouwdag ook gingen doen. Daar hebben we ook commentaar op gekregen. Ik heb toen gewoon gezegd dat ik de fiets of bus niet zag zitten met mijn kleed. Terwijl zij natuurlijk bedoelden dat we met de auto moesten gaan. Maar wij vormden helemaal geen suite en parkeren is zo'n gedoe in het stad.
|
|
Evelien
26-9-2009
|
18-12-2008 19:43:20
Volg je hart, jij moet je er goed bij voelen. Volgens mij levert het trouwens ook hele leuke foto's op ;-)
Succes!
|
|
Astrid
7-11-2009
|
18-12-2008 20:03:46
Doen:)
|
|
Cindy
22-8-2009
|
18-12-2008 20:08:54
Gewoon doen, ons kindjes gaan - terwijl wij foto's gaan trekken - ook naar een speeltuin. De feestzaal is aangrenzend. We gaan dus gewoon binnen. Kan ons dat schelen, tis dan onze dag.
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
19-12-2008 11:17:13
goh je mag niet dit, je mag niet dat... Doe gewoon wat je zelf wil. Als jij daar zin in hebt, dan moet je dat gewoon doen. Hoe er wel rekening mee dat bepaalde plaatsen je kleed idd sneller kunnen vuile maken of hoe kleiner alle doorgangen zijn hoe groter de kans dat je er ergens mee blijft aanhangen. Maar dat kan je uiteindelijk overal tegenkomen. Maak jezelf gelukkig die dag, is dat met je kleed in een binnenspeeltuin, dan is dat zo!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-12-2008 17:41:28
Uiteindelijk beslis jij dat zelf, wat de anderen ook vinden. Hou er rekening mee dat een binnenspeeltuin altijd héél lawaaierig is... Dus even rustig een babbeltje slaan is moeilijk. Mijn grootmoeder, bv., zou ik daar niet naartoe moeten sturen, want die wordt gek van het lawaai...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|