Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding moeder

18-12-2008 9:02:52
Hoi Bruidjes,

ben al twee maal met mijn moeder op sjok geweest om de perfecte outfit voor haar te vinden. HELP!!
In de eerste winkel hebben we een perfect ensemble gevonden, maar twijfel alom omdat t toch een fellere kleur is (maar ze was er geweldig mee)... Dit zou nog geen probleem zijn, je kan elk model in elke kleur van de collectie krijgen... Maar ze vindt t toch nogal duur om slechts 1maal aan te doen. (begrijp ik maar al te goed!)
Dan zijn we gisteren nog naar een paar 'gewone' boetieks gereden, had gedacht dat er nu wel wat 'feestkledij' te vinden zou zijn. Maar overal zeiden ze om te wachten tot half januari/begin februari tot de nieuwe collectie uitkomt.
MAAR wij trouwen al eind februari!! Als ze dan ook niets vindt? Voor suitekleding is t dan te laat...

Ik ben aan t denken om haar toch maar te overtuigen om voor t duurdere ensembleke te gaan, en t later hier te verkopen? Hier zijn toch wel nog moeders die een maat 46 hebben en niet zo heel groot zijn?

HELP, wat denken jullie?
groetjes,
Nele

Nele
28-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 442

davina
28-2-2009
 Meld misbruik18-12-2008 9:23:21

hey , bij mij net hetzelfde probleem..en ook voor men dochterje iets feestelijk te vinden is een probleem. men mama heeft ook een grote maat en iets feestelijk vinden is idd nu echt niet makkelijk.en als ze pas half januari iets gaat moeten zoeken dan wordt ze gek. wanneer trouw jij precies?

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik18-12-2008 9:50:36

Hey Davina,

fijn dat er lotgenootjes zijn...??
Voor je dochtertje moet lukken hoor, er hangt al communiekleding in de winkel, en anders zeker vanaf half januari!
Wij trouwen 28 februari! Jij?

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-12-2008 10:57:59

Mijn mama heeft ook tot de nieuwe collectie eind januari gewacht en wij trouwen midden februari!!
Ze had haar kleding dus maar 2 weken vooraf.
Maar mijn man had zijn hemd maar 2 dagen vooraf en ik was met mijn kleed de vroegste met een maand vooraf.
Ik geef toe: da's stressen.
Maar wat de kledij van je ma betreft moet dit lukken, hoor.

Mijn mama heeft ook een grote maat (52) en is ongeveer 1m60 en zij begon volop in oktober, november te shoppen. Ook zij kreeg het advies om te wachten tot januari op de nieuwe collectie en da's gelukt.
Als de nieuwe collectie net binnen is zijn er nog heel veel maten en kleuren.

Niet te hard panikeren. Het is niet goed voor je gemoedsrust dat je die kleren niet vroeger kan plannen. Maar het gaat zeker lukken in januari met de nieuwe collectie.

Oh, mijn mama had iets van Frans Walker (ofzoiets??), een beige mantelpakje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...