Terug naar overzicht
hey , bij mij net hetzelfde probleem..en ook voor men dochterje iets feestelijk te vinden is een probleem. men mama heeft ook een grote maat en iets feestelijk vinden is idd nu echt niet makkelijk.en als ze pas half januari iets gaat moeten zoeken dan wordt ze gek. wanneer trouw jij precies?
Hey Davina,fijn dat er lotgenootjes zijn...??Voor je dochtertje moet lukken hoor, er hangt al communiekleding in de winkel, en anders zeker vanaf half januari!Wij trouwen 28 februari! Jij?
Mijn mama heeft ook tot de nieuwe collectie eind januari gewacht en wij trouwen midden februari!!Ze had haar kleding dus maar 2 weken vooraf.Maar mijn man had zijn hemd maar 2 dagen vooraf en ik was met mijn kleed de vroegste met een maand vooraf.Ik geef toe: da's stressen.Maar wat de kledij van je ma betreft moet dit lukken, hoor.Mijn mama heeft ook een grote maat (52) en is ongeveer 1m60 en zij begon volop in oktober, november te shoppen. Ook zij kreeg het advies om te wachten tot januari op de nieuwe collectie en da's gelukt. Als de nieuwe collectie net binnen is zijn er nog heel veel maten en kleuren. Niet te hard panikeren. Het is niet goed voor je gemoedsrust dat je die kleren niet vroeger kan plannen. Maar het gaat zeker lukken in januari met de nieuwe collectie.Oh, mijn mama had iets van Frans Walker (ofzoiets??), een beige mantelpakje.