Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

info uvv

18-12-2008 9:23:42
hallo allemaal,

Velen van jullie zijn voor een niet-kerkelijk huwelijk op zoek naar rent a priest of het uvv.

wel... wij hebben eergisteren onze eerste bijeenkomst gehad met peggy onze moreel consulente.

het klikte direct, we zitten op dezelfde golflengte en grappig genoeg lijken zij en ik wel wat op elkaar qua "doeningen".

eerst hebben we beetje gebabbeld met elkaar over vanalles en nog wat en nadien hebben mijn vriend en ik verteld hoe we elkaar leren kennen hebben en hoe we als koppel geevolueerd zijn. nadien hebben bjorn en ik uitgelegd wat we al allemaal geregeld hebben voor het huwelijk en wat meer info gegeven over het thema: reizen en samen op weg gaan.

ze heeft hier een vragenlijst achtergelaten die we tegen midden januari moeten invullen. dit gaat over vanalles en nog wat. je normen en waarden, wat je voor elkaar betekent, of er gevoeligheden zijn in familie die moeten vermeldt worden of net niet, waar je het huwelijk wil laten doorgaan, hoe je de gasten op de hoogte brengt, of je een bepaald ritueel wil doen.

zo kan je zelf bewuster stilstaan bij je huwelijksdag.
de volgende afspraak midden februari gaat ze reeds enkele teksten geschreven hebben (bindteksten en voorwoord en moeten wij eens laten zien wat we mooie gedichten en teksten vinden.)

er wordt een eigen inbreng verwacht, voor ons is dat geen probleem omdat we zoveel mogelijk zelf willen regelen en doen.

het wordt echt een huwelijk op maat. elke viering is anders... net zoals elk koppel dat is. ZALIG

enfin,
als je nog vragen hebt laat maar komen.

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 596

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik19-12-2008 9:20:49

Hoi ellen,

Wanneer trouwen jullie? Wij trouwen pas in mei 2010 maar zouden ook graag een viering van UVV hebben. Ik weet alleen niet wanneer we er voor de eerste keer een afspraak moeten maken.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 18:38:16

hey,

is geen haast bij hoor.
wij hebben in oktober gebeld. nu hebben we een kennismakingsgesprek gehad omdat ik dat echt wel wilde om te zien of het klikte.
februari beginnen we met de voorbereidingen.

best eens bellen en dan denk ik dat ze najaar 2009 als richtdatum zullen geven.

veel plezier. hoop dat je tegen dan niet gek gedraaid gaat zijn , en je partner ook niet.
zou niet zolang kunnen wachten, tis nu al nog zo lang. 4/7/2009

groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...