Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Koekjesfee - taart - wie heeft er ervaring mee?

18-12-2008 10:46:26
Dag Bruidjes,
bij mij doet zich een beetje jammer genoeg het volgende voor : ik had mijn huwelijksplanning gestart in februari mét een weddingplanner. In november heb ik deze overeenkomst moeten opzeggen omdat de offertes niet echt waren wat er was afgesproken maar dit terzijde. Zij had al wel stappen ondernomen naar de Koekjesfee i.v.m. mijn droomhuwelijkstaart maar door mijn weddingplanner op te zeggen durf ik eigenlijk eerlijk gezegd niet zo goed contact opnemen met deze Koekjesfee. Maar evengoed wil ik nog steeds deze heerlijke droomtaart op mijn huwelijksdag. Zou ik toch de stap wagen?? 't Komt er dan wel op neer dat ik dezelfde 1 taart 2x betaal maar swat, dat zou ik er wel voor over hebben.
Graag jullie gedachten hierover bruidjes !
Groetjes Nathalie

Nathalie
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 581

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-12-2008 10:53:11

Als je bereidt bent om de taart twee keer te betalen, zie ik niet goed in waarom je je droomtaart niet zou bestellen.
De taarten van de koekjesfee zijn echt prachtig en altijd hoor je positieve reacties.
Ik vind de taarten niet echt goedkoop en het dubbele van de prijs wordt wel heel veel, he.
Nu ja, ik begrijp/weet niet goed hoe het juist zit met je weddingplanner, maar ik zou zeker durven contact opnemen met de koekjesfee.
Ze kan alleen maar neen zeggen.

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik18-12-2008 10:59:47

Hoi
Ik heb zelf geen ervaring met de koekjesfee maar heb er al positieve dingen over gelezen.
Ik zou haar zeker contacteren want zij heeft uiteindelijk niets te maken met jullie contractbreuk met de weddingplanner, en zeker als je bereid bent 2x te betalen.
De koekjesfee wordt er ook alleen maar rjker van hé!
Je moet dat laatste trouwens ook eens navragen, want het lijkt me gek dat je 2x betaalt voor iets dat maar 1x gemaakt wordt! Mss moet je wel een soort schadevergoeding betalen voor de annulatie van de 1ste taart??
xxx

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik18-12-2008 13:46:12

Dag Nathalie,

wij hebben ook zo'n prachtige bruidstaart besteld bij De Koekjesfee! Het is echt een heel lieve dame hoor, ik zou de situatie gewoon aan haar uitleggen. Want inderdaad, haar taarten zijn niet goedkoop... . Maar ja, toen ik op haar site keek was ik er helemaal weg van en toen moest én zou ik ook zo'n taart hebben op mijn trouwfeest :). Bovendien zijn ze echt superlekker want we hebben mogen proeven toen we naar haar gingen om het ontwerp te bespreken!

Veel succes ermee!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-12-2008 10:39:35

he???? je taart 2x betalen??? Nee hoor, je legt alles aan haar uit en je betaald 1 taart!
wat is dat nu toch...

En als ze dat niet wil doen, dan heb je nog altijd www.cakeaffairs.nl (die taarten vind ik zelfs mooier)

Meeussen

Meld misbruik19-12-2008 22:11:49

Hallo bruidjes,
ik heb al eens iets laten maken bij de koekjesfee en ik was daar heel tevreden over. Het was wel niet voor mijn huwelijk maar wel voor de communie van mijn dochterje. We hebben zelf een soort portret moeten schetsen van mijn dochter en richtlijnen doorgeven aan de fee.
Het resultaat was prachtig. Je kon er echt mijn dochter in herkennen.
We hebben de kleur van haar kleedje , haarkleur, kleur van de ogen, enz, enz...doorgegeven en de fee heeft dit perfect in beeld gebracht.
Het uiteindelijke resultaat staat op haar site.
Het was een verrassing voor mijn dochter en die was natuurlijk in de wolken.
Alles was perfect op tijd, en op tijd geleverd.
Ik kan u de koekjesfee dus zeker aanbevelen.
Groeten Wim Meeussen ( die van de trouwringen)

karen

Meld misbruik20-12-2008 11:20:31

Ik ben de koekjesfee. Ik weet niet over welke taart je het hebt maar ik ben in ieder geval zeker niet betaald voor een taart die niet door gaat ?
Ik vind het ook vreemd dat dat al betaald is ? Hoe kan dat nu ?
Met weddingplanners ontvang ik het maar op de dag van aflevering zelf. Terwijl ik normaal gezien de helft op voorhand vraag en de andere helft 2 weken voor de huwelijksdatum.
Kan je me daar over eens mailen anders ?
Hier ben ik absoluut niet over te spreken eigenlijk. Dat sluit absoluut niet aan bij mijn beleid.

groetjes

Karen

Karen

Tineke

Meld misbruik22-12-2008 12:47:17

Hallo Nathalie,
Wij hebben onze bruidstaart laten maken door de koekjesfee en waren daar super tevreden over! Het is een hele lieve vrouw die gedulidg naar je wensen luistert en je helpt met het ontwerpen van de prefecte taart volledig naar je wensen. Ze werkt correct, levert op tijd, ontvangt je vriendelijk, je mag proeven, boeken inkijken zolang je wilt... Ze neemt echt de tijd voor je. En haar taarten zijn super lekker! Iedereen op ons feest heeft gesmuld en de taart zelf was prachtig, helemaal zoals ik er van had gedroomd.
De taart 2 keer betalen? Dat is echt onzin! Karen is een correcte dame die haar vak kent en het met veel liefde doet.
Groetjes van een zeer tevreden bruid/klant.
Tineke
reeds 4 maanden getrouwd

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 8:36:44

Dag iedereen,
Superbedankt voor alle reacties; en zeker ook aan de Koekjesfee zelf !!! Ik heb gereageerd via de website. Het komt er op neer dat de weddingplanner en fiks bedrag heeft ontvangen (voor uiteindelijk niks te doen) en dat het daarmee voor ons erop neerkomt dat het zal 'lijken' alsof we deze taart en feestzaal dubbel betalen !!! Ligt zeker niet aan de Fee of aan onze mooie zaal !!!
Dank jullie wel !!
Groetjes, Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...