Terug naar overzicht
Hallo,Een paar weken geleden ben ik naar Casa geweest en ze hadden daar nog witte paraplu's. Misschien best wel eerst bellen of ze er nog hebben.groetjesNella
Inderdaad, naar Blokker, Casa, Leen Baker,... in je buurt bellen. Zeker bij Blokker en Casa hebben ze vaak witte goedkope paraplu's (5-6euro)Misschien maak je ook in Hema een kleine kans. Bellen dus!
Nog iets vergeten:En huren in een bruidswinkel?Ik heb er geen ervaring mee, maar dat lees je hier ook vaak.Dus die mensen kan je ook nog bellen.
hey!veel ceremoniemeesters en busverhuurbedrijven hebben dit steeds bij tijdens het huwelijk...ik weet niet of je een cer.meester of vervoer hebt, mss eens bij hen vragen?geniet alvast van je dag!!! het is de moeite waard! ik ben 2 weken geleden getrouwd en heb zoooooooo heimwee naar onze dag!
vanwaar zijn jullie?hier hebben we er zeker 2 staanIk verkoop ze niet, maar wil ze eventueel wel uitlenen...tis in de buurt zuid-limburg (in België he)hideeausdenbergen@hotmail.com
Wij konden die huren in de bruidswinkel.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Van waar ben je?Ik woon in Antwerpen, en heb er ene.Niet gebruikt. Wij hebben die gelukkig niet nodig gehad; Ik hoop jullie ook niet!!! Maar moest je hem willen ophalen: marjoleinvannimmen@hotmail.com
Gefeliciteerd!!