Terug naar overzicht
ik denk ook eerst de naam van de vrouw!heb zelfs in sommige misboekjes gelezen dat ze eerst de naam van de vrouw altijd eerst gebruiken en eens de ringen uitgewisseld zijn, eerst de naam van de man. Vond ik wel een grappige symboliek!groetjes,Nele
hey, is inderdaad wel grappig precies dat ne keer dat ge getrouwd zijt de man alles voor het zeggen heeft.vrouwen, we laten ons zeker niet doen hegroetjes Daisy
Traditioneel zet je eerst de naam van de vrouw.Maar ik vond dat bij ons niet mooi klinken. Ik vind dat het mooier klinkt als je de kortere naam eerst zet. Dus stond de naam van mijn man eerst.Daar hebben we een paar opmerkingen over gekregen. Mensen die verbaasd waren dat het meisje niet eerst stond. Nu ja, dat vond ik dus niet mooi.
Dat kan jezelf kiezen, maar normaal de naam van de vrouw eerst.
inderdaad, normaal is het voor het huwelijk de naam van de vrouw, want na het huwelijk komt altijd de naam van de man eerst.Dus is het huwelijk de laatste keer dat de vrouwennaam eerst mag...maar tis hoe jullie het zelf willen he.Meestal zeg je, of je vrienden, het in een bepaalde volgorde, en mij lijkt dan het meest logische dat jullie die volgorde aannemen
bij ons stond ook de naam van de vrouw eerst, maar aangezien wij met onze eerste letters een logo gemaakt hebben, was dat qua lay-out gewoon het mooiste.Maar ik vind het altijd beter klinken als de vrouw eerst staat.
hoi hoi op onze uitnodiging is het Stefanie en Ward. ik vind het zo het schoonst ook! WIj trouwen ook op 25/09/09 xxxx