Terug naar overzicht
Misschien van die fluoriserende "kraak" armbandjes van bij den action? Die delen wij uit vlak voor de openingsdans.
Hey,Wij zijn ook van plan om zo'n zakje te maken. Had nog gedacht om er een flesje water en een pakje papieren zakdoekjes (zo'n mooie) in te stoppen. En misschien iets om te snoepen, allez bedoel muntjes ofzo.Misschien doen we er ook nog een bellenblaas bij maar dat weten we nog niet, dan moeten we dat ook aan de andere mensen bij de kerk geven denk ik.Groetjes,Evelien
Kijk eens op de website: http://www.afhaalgroothandel.be/ Hier vind je vanalles, en nog goedkoop ook. Je moet wel voor een minimum bedrag kopen denk ik. groetjes, Carolina
HoiGeef je zo een zakje af aan elke persoon?Dan lijkt mij dat met een wegwerpcamera erbij wel een dure zaak worden, niet?Ik dacht eraan om een wegwerpcamera per tafel te leggen.Een zakje voor elk vind ik wel een leuk idee: je kan er meteen ook je bedankingscadeautje in kwijt. Als je bedanking een foto is, kan die eventueel op het zakje kleven.Mss is een pijnstiller (bv. dafalgan-bruistablet) ook wel een leuk iets om erbij te steken??Groetjesxxx
ja dafalgan had ik ook gedacht, het zakje word per koppel gegeven. wegwerpcamera's zal idd duur worden, maar je kan toch maar moeilijk een zakje geven met niets in hé?? iemand nog ideetjesgroetjesevi
hmm misschien toch opletten met wegwerpcamera's, want kwaliteit is echt niet altijd geslaagd. meestal donker en te ver. Wetende dat bijna al jouw gasten nu over een digitale camera beschikt, kan je misschien op voorhand vragen of er telkens iemand eentje meeneemt... je kan dan een laptop plaatsen en fotos direct transfereren en laten afspelen.. OF wat ik onlangs gezien heb op een feestje: direct afprinten. maarja dan moet je wel over zo'n printer beschikken natuurlijk.
een zakdoekjeen een bedanking geschenkje :)een nurofen of iets dergelijke voor erna.. remi ofzo :)Um.. ff denken..een lege envelop om te laten vullen?