Terug naar overzicht
Beste Ellen,Ik ben woensdag om mijn kleed naar Capriss geweest en trouw morgen. Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Ik zag het echt niet zitten om van de ene winkel naar de andere te gaan passen, dus ging ik naar Capriss. Heel snel iets gekozen, en dan beginnen twijfelen, zeker als je die verhalen over de vele pasbeurten hier leest. Tot mijn eerste pas, toen was ik echt wel onder de indruk. Ze heeft perfect door wat je wil en wat er bij je past. Dus lees hier niet te veel verhalen en kijk niet te veel naar kleedjes op het internet (dat zijn toch geen realistische maten), en probeer met een gerust hart af te wachten. Je zal aangenaam verrast worden.GroetjesMarieke
Dag Ellen,Je hoeft je echt niet ongerust te maken.. Ik heb tientallen jurken gepast en binnenkort mag ik de winnaar ook effectief dragen op de grote dag (17 jan)en geloof me, de twijfel begint ook bij mij te knagen alhoewel de verkoopsters, mijn vriendinnen en schoonzus nog steeds overtuigd zijn van mijn keuze. Momenteel probeer ik alles te relativeren en eigenlijk moet ik ze wel gelijk geven. Het is normaal dat de stress toeneemt en het is niet omdat je onmiddellijk je keuze hebt gemaakt of geen 30 jurken hebt gepast, dat je keuze niet de juiste zou zijn..De dame in kwestie (die je jurk maakt) heeft wellicht voldoende ervaring en toch wat vakkennis om niet iemand een belachelijke of volledig foute outfit te verkopen, bovendien zou het slechte reclame geven ook! Dus geniet nog van alle voorbereidingen en relativeer je twijfels en problemen ... Tenslotte trouw je maar één keer (allez toch voor vele bruidjes). Een fijne kerst en zalig 2009!!! Groeten Sandy
HalloIk laat mijn kleed ook maken door Caprisse. Het was wel een vriendelijke dame en weet inderdaad perfect wat je graag zou willen hebben. Ik ben echt benieuwd hoe het eruit zal zien als ik voor de eerste keer mag gaan passen in februari.Sofie