Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 4juli 2009

19-12-2008 11:42:13
hey,

Zijn er nog mensen die trouwen op Zaterdag 4juli 2009? Kunnen we beetje vergelijken kwa voorbereidingen

groetjes

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 463

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 13:16:15

Hey Evi,
ik trouw ook op 4 juli!
Volgende voorbereidingen moeten bij mij nog: kleding bruidegom en suite, iemand om te filmen en een kapster en visagiste zoeken. Voor de rest hebben we alles al geregeld (denk ik). Ik zoek dit pas over een aantal maanden, tijd genoeg.
Ben nu volop op zoek naar een huwelijksreis, maar ik weet nog niet waar, we boeken dit pas na nieuwjaar.
En jij? Vind het allemaal nog te ver weg, ben totaal niet zenuwachtig meer ofzo; in het begin wel maar ik ben gerust dat ik tot nu toe de juiste keuzes heb gemaakt (zaal, kleed, fotograaf enz..)
Veel succes nog!!!
Groetjes.

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 14:59:55

Hallo,

Ik trouw ook op 4juli 2009. Het lijkt nog ver, maar ik denk dat het daar heel snel zal zijn.
Wij hebben al de zaal, fotograaf,DJ, vervoer en ceremoniemeester, trouwkleed, visagiste, kapster, huwelijkreis (bestemming weten we al, maar moeten nog wachten om te boeken), voorlopige gastenlijst, menu en formule die we nemen. Begin volgende maand moeten we naar de pastoor om het een en het ander te regelen.
We hebben ook al een selectie van eventuele gedichten en liedjes voor in de kerk.
Er moeten nog enkele zaken geregeld worden maar ik denk dat we toch al een groot deel gedaan hebben. Hoop ik toch.
Groetjes
Cindy

Magali
10-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 17:30:31

Hey,

Ook ik trouw op 4 juli in Mechelen.

Voorlopig staat bij ons al vast:
- zaal + formule
- kerk
- dj
- fotograaf
- ceremoniemeester
- kleedje
- voorlopige gastenlijst
- verloop vande dag

De belangrijkste dingen zijn dus al geregeld, nu ga ik beginnen aan de detalails. Leuk dat wesamen kunnen aftellen!

Groetjes
Magali

Magali
10-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 17:31:10

Oooh ja, en vervoer hebben we ook :-)

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 19:02:22

Inderdaad leuk om samen af te tellen en zo heb je ook een beetje een overzicht of je wel goed bezig bent :)

Veel succes met de voorbereidingen
Groetjes

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 19:56:00

hey,
wij trouwen ook op 4 juli. dit staat bij ons al vast:
- gemeentehuis, kerk, fotograaf, zaal, dj, traiteur, vervoer, kleed, voorlopige gastenlijst,
met kerstfeestje gaan we de getuigen vragen met een nieuwjaarsbrief.
heb ook al een voorbeeld vant misboekje gemaakt, hoe ik het wil, pastoor moet dit nog wel eens nakijken.
ga in de kerstvakantie men uitnodigingen maken, of toch al aan beginnen,...
en zijn ook al aant rondkijken voor huwelijksreis.
grootste dingen staan al vast, nog veel kleine dingen...
Alvast nog veel succes allemaal!!!
groetjes

leen
4-7-2009
 Meld misbruik19-12-2008 22:16:42

hey evi
woon jij in west vlaanderen? Ik denk dat ik je ken...
Ook wij trouwen op 4 juli. Er is bij ons al tvolgende geregeld:
Feestzaal, fotograaf, dj, vervoer, muziek voor in kerk, kerk zelf, misboekje ben ik al deels aan begonnen...
En voor de rest nog redelijk wat werk dus.
Vele groetjes

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik20-12-2008 1:14:54

Helaba,

Wij trouwen een weekje later op 11 juli, dus wat betreft de voorbereidingen zou dat ongeveer gelijk moeten lopen...
Wij zitten ongeveer even ver als de meeste hier, dus: feestzaal, dj, fotograaf, kapster, visagiste, vervoer, cermoniemeester, kleed, afspraak priester...
Maar ik vroeg mij af,
- wanneer kijken jullie voor het kostuum van de man,
- wanneer gaan jullie om de trouwringen,
- wanneer kijk je voor de uitnodigingen en
- wanneer boek je best je huwelijksreis?
Dit zijn zo allemaal van die dingen die ik graag binnenkort zou vastleggen, maar mijn vriend zegt dan altijd, "tis nog zo ver, ze gaan ons zien komen daar" Hij vindt het altijd onnozel er 'te' vroeg bij te zijn... maar wanneer is het ideale moment dan? ;-) Wanneer doen jullie dit?

Groetjes, en alvast bedankt en veel succes met de voorbereidingen!! xxx
Lieve

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 13:17:59

Hallo,

Ik zie dat er al een paar bezig zijn met hun misboekje. Nu ik heb daar een vraagje over. Hoe begin je daar nu aan? Ik heb al gedichtjes, teksten en liedjes. Maar ik heb geen idee hoe ik daar moet aan beginnen. Kan iemand me helpen?
Groetjes

evi
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 18:47:00

@leen: ja kwoon in westvlaanderen, nu zonnebeke maar vroeger in stjuliaan. trouw je in langemark want ik moet allesinds de pastoor delen met iemand. hihi

evi
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 18:48:57

bij ons staat dit al vast: de kerk, wet, dj, videograaf, ceremoniemeester, zaal, in januarie kijken we voor het menu. vervoer kerk, mij kleed is gekocht. in januari mogen we voor de bruidegom zijn kostum en ouders (papa)
denk dat dit het is

groetjes

leen
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 19:29:52

hela
Nee,we trouwen niet in Langemark. Maar jij bent de dochter van de onthaalmoeder van ons kleine Noortje toch? Van els?
Mijn zus haar kindje, die vertelde me dat je dezelfde dag als mij trouwt ... vandaar.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 23:09:24

aaaah, ja ja da ben kik. hihi..

pff al die voorbereidingen aan een huwelijk alles komt toch op de vrouw haar nek hé. zo zijn wij nog altijd aan het zoeken naar tafelnamen. maar nog altijd niets!! Vandaag eens gekeken in de etalage naar trouwringen en kheb al mijn gedacht gevonden ze.

Wij gaan een feestkit maken, kartonnen zakje gevuld met daarin: feestreglement, lichtje(zoals night of the proms), een wegwerp toestel( nog nie zeker doordat dit nog duur is), bruistabletten. graag zou ik nog dingen in steken die zeker niet kunnen ontbreken maar inspiratie is op. dus alle hulp welkom :-) en da zakske zijn met touwen handvat en dit dan samen binden met een wit lintje met daaraan het naamkaartje met tafelnaam en familienamen op. zo ist een iets anders dan het gewone bord met namen op hé.

groetjes

Isabelle

Meld misbruik21-12-2008 12:39:38

Wij trouwen een weekje vroeger en begin ineens zo het besef te krijgen van in de laatste 6 maanden te komen voor het huwelijk. Nu moet alles goed bijgehouden worden hé. Wij hebben uur stadhuis en kerk, muziek in de kerk, fotograaf, feestzaal, gastenlijst avondfeest,trouwkleed. We zijn nu bezig met videograaf zoeken en huwelijksreis moet binnenkort geboekt worden. Wanneer moeten uitnodigingen gekozen en gedrukt worden? Moet dat ver op voorhand?

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik22-12-2008 9:05:49

@ Cindy, ik heb er gewoon alle misboekjes bijgepakt die ik had liggen van huwelijken van vrienden en familie. de volgorde is ongeveer altijd hetzelfde. en als je via google 'voorbeelden misboekje' of 'misboekje' ingeeft, kom je ook bij een paar interessante sites uit met mooie teksten. veel succes

Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik22-12-2008 11:56:02

Bedankt Katrien voor de tip!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...