Terug naar overzicht
Dag Lorianne, wij trouwen ook op 12/09/09.Ik vind persoonlijk dat wij al vrij veel voorbereidingen hebben gedaan. Zo ligt de kerk al vast, we werken aan het misboekje, zaal ligt vast, traiteur, DJ, fotografen, vervoer zijn we aan het zoeken.Alles begint al een beetje vorm te krijgen, maar er is natuurlijk nog een hele boel te doen.Eén belangrijk ding heb ik nog steeds niet, en dat is mijn trouwkleed. Ik hoop toch in januari hét kleed te vinden...Hoever staan jullie?Groetjes!x
hé Lorianne,Wij trouwen dan ook in Lokeren. Om hoe laat voor het stadhuis??pff die voorbereidingen, tja op den duur wordt je er een beetje gek van. Wat ligt al vast: stadhuis natuurlijk, vervoer (bijna), traiteur en zaal, dj, fotograaf (iemand van de familie, de ringen. Wij trouwen niet voor de kerk...Ik vraag me af wat het juiste moment is om te kijken voor uitnodigingen. Kzou dat liefst ook al willen regelen dat het in orde is, maar t'is nog een beetje te vroeg daarvoor vrees ik :-)Groetjes
Wij trouwen al op 7 maart 2009, maar ook in Lokeren! :-)Veel plezier met de voorbereidingen!Elke
he Elien, wij in het stadhuis om 10.30 als ik me niet vergist (alles ligt al even vast) misschien dat we elkaar nog zien die dag!Wij gaan nu op het gemak ons uitnodigingen beginnen kiezen. Bij ons ligt ook de zaal,kerk, stadhuis, dj, fotograaf vast.Ellen,troost je ik heb ook nog geen kleed. Raar genoeg ben ik blijkbaar geen bruid die er echt naar uitkijkt, langs een kant wel en langs een kant ben ik bang dat ik niets ga vinden. In januari ga ik toch eens wat winkels bezoeken.x
Lorianne,wij trouwen om 11u30. Dan gaan we elkaar waarschijnlijk niet zien hé. Jammer...maar ik weet niet hoe lang het zal duren. wij gaan vragen bij de aagifte of we het wat persoonlijk mogen maken en normaal is dat geen probleem werd er ons al meegedeeld. Dus dat zal dan iets langer duren. Houden jullie ook een klein receptieke achteraf?Kweet eigenlijk niet of je dat speciaal moet aanvragen of niet.En trouwen jullie in lokeren stad zelf voor de kerk of op Heirbrug of ergens anders??groetjes
HoiWij trouwen ook op 12-9-2009 in merksplas, de kempen. Wij hebben het gemeentehuis, de feestzaal, fotograaf, dj al vastgelegd. Eind januari ga ik voor een jurk kijken.Veel succes alvast.Taschke