Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur Marc Thys uit Genk

20-12-2008 11:30:09
Ik ben op mijn zoektocht naar een traiteur uitgekomen bij Marc Thys uit Genk. Is er iemand die ervaringen heeft met feesten door hem verzorgd? Graag had ik enkele meningen zodat ik weet of ik goed zit. Wij zouden evnetueel willen opteren voor een Barbeque. Als er mensen zijn die nog andere goede traiteurs kennen die barbeques doen op feesten zijn deze adressen ook welkom.
Alvast bedankt

groetjes Cindy

Cindy
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1851

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 12:35:13

Hoi Cindy wij trouwen op 4 juli en hebbben ook marc thys die onze bbq gaat verzorgen. En ge moogt zeker zijn dat het ne goeie is want hij heeft al een paar keer onze personeelsbbq gedaan.Het enige wat ik gevraagd heb is om de groenten op schotels te presenteren want anders doet hij dat in bakjes en dat vind ik niet zo mooi.Hij is trouwens ook de broer van mijn bazin dus het zit wel goed hoor!! Groetjes natasja

Tina
20-12-2008
 Meld misbruik22-12-2008 16:58:28

Dag Cindy,

Wij zijn zaterdag getrouwd en hadden Danny Demulder uit Hechtel. Wij hebben ook een BBQ gegeven en was perfect! Hij maakt ook van alle groenten 2 versies: ééntje zonder saus en ééntje met vanalles (andere groentjes, saus, ...). Presenteert alles heel mooi, zet nog wat versiering tussen het eten, ... . Iedereen heeft enorm lekker gegeten en eten was op en top verzorgd! Als je zijn nummer graag hebt, mag je me iets laten weten op tina.poelmans@telenet.be

Groetjes Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...