Terug naar overzicht
In Aalst heb je Couture An.Ze heeft duurdere kleedjes ook, maar denk ook in jullie budget !Ook aan te raden : Bruidscouture Elena in Deinze, maar weet niet of ze die prijsklasse ook verkoopt.Groetjes en veel succes !
zeker eens bij anne-sophie in Latem gaan kijken www.anne-sophie.be een outlet met focus op avond en suite kledij enorm grote keuze en lage prijzen; heb er deze week nog een nieuwjaars outfit gevinden; groetjes Katia
Ik vrees dat er niet veel winkels zijn waar je bruidskledij kan huren.Couture Ann in Aalst is enkel verkoop en ik dacht dat het goedkoopste kleedje momenteel ong. 500 euro kost.Farah love in de buurt van Antwerpen verhuurt bruidskledij maar is eigenlijk nog vrij duur (voor verhuur vind ikzelf). Het kost je al makkelijk 500 euro of meer om enkel je kleedje te huren. En dan moet je nog opletten dat er natuurlijk geen schade is want anders gaan ze je meer aanrekenen.Ikzelf ben naar La Sposa outlet in Bevere Leie geweest. Het was even rijden maar wel de moeite. Je vindt daar nieuwe kleedjes uit vorige collecties, begint vanaf maatje 40 (is ongeveer een 38 in normale kledij) en ik had vrij veel keuze. Heb uiteindelijk een kleedje van Linea Raffaelli gekocht voor amper 500 euro (normaal kost dit min. 2 keer zoveel)! Aanpassingen kunnen door hen gedaan worden, 30 euro per uur. En de dames in de winkel zijn supervriendelijk.Veel succes met je zoektocht
HalloIk zag je bericht en wou onmiddelijk reageren. Ik heb een trouwkleed dat dringend weg moet. Het is nooit gedragen omdat ik de trouw stop gezet heb. Een bedrag kunnen we overeenkomen maar meer dan 400 zal je zeker niet betalen.Groetjes
bedankt voor jullie reacties!!We hebben vandaag het kleedje der dromen gevonden bij anne-sophie in sint martens latem en zelfs nog wel binnen het budget.grts
GRAAG EENPAAR ADRESSEN ROND GENT OF ZOTTEGEM OM EEN TROUWKLEED TE HUREN MAAR DAN MET EEN MAXIMUM VAN 250 EURO OF TWEEDEHANDS ROND 350 EURO(BEN EIGENLIJK OP ZOEK VOOR MEN DOCHTER)