Terug naar overzicht
Het zit in je mailboxGroetjes
zou je dit ook eens naar mij kunnen mailen?lobkegoens@hotmail.com
Zou je dit ook even naar mij kunnen sturen Kay? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar zulke teksten!gwendolyn100@hotmail.comBedankt!!
Hallo Iedereen,Zou je dat tekstje ook eens naar mij door kunnen sturen ???? (kimrubens@hotmail.com)Nog veel geluk met de voorbereidingenKim01/08/2009
Hoihoi,Mag ik eens vragen hoe zo'n dienst gaat ik het gemeentehuis begin nu behoorlijk wat stress te krijgen want wij trouwen ook in januari en trouwen alleen voor de wet. Maar ik heb geen idee hoe zo'n dienst verloopt... bij de gemeente kan durf ik voor bepaalde redenen ook niet echt goed raad te vragen. Groetjes
Bedankt Kay!Hallo Fiona,Dat hangt af van gemeente tot gemeente geloof ik. Bij de ene maken ze er tijd voor om er net dfat ietsje meer van te maken. Op de ondertrouw wordt het verloop van de dienst dan besproken zodat degene die het leidt hierop kan inspelen. Maar ik hoorde dat dat neit overal kan.Groetjes,Christine
ik zou ook heel graag deze tekst hebben. Zou iemand zo lief willen zijn mij deze te mailen? Alvast bedankt!Groetjes Evelieneveliennepien@hotmail.com
En ook ik zou heel graag die tekst eens bekijken. Ik vind het namelijk ook ontzettend moeilijk om moderne leuke teksten te vinden.Bedankt op voorhand!katrijndhondt@hotmail.com