TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
26-9-2009
|
20-12-2008 18:41:10
Hey,
Ik ben bij Linx in Leuven geweest en heb heel veel mogen passen. Ze hebben daar inderdaad enkel Linea Rafaelli. Het zijn wel heel vriendelijke mensen, juist op het einde werden ze wat opdringerig omdat ik nog even wou wachten met beslissen. Ik ben nog bij Dianna David in Meise geweest (zeker een aanrader!) das ook niet zo heel ver he. Daar maken ze je jurk zoals jij wilt. Ze laten je vanalles passen en dan beginnen ze dingen te combineren en je kan echt een stuk van het ene met het stofke van het andere en de top van nog een andere combineren. echt wel de moeite om eens langs te gaan en ze houden rekening met de prijs die je op voorhand zegt (vragen wel op voorhand hoeveel je ongeveer wilt besteden, deden ze bij Linx niet). Uiteindelijk heb ik mijn 'prinsessenkleedje' gevonden bij Kaat Tilley, das in Brussel dus ook niet zo ver van Mechelen. Ook heel vriendelijke mensen en een heel ongedwongen sfeer.
Veel pasplezier! Geniet ervan want het is zo voorbij. Evelien
|
|
lies
20-6-2009
|
21-12-2008 19:38:05
hey!
ik heb mijn kleed bij Maxim's Couture in Mechelen gevonden. zeer vriendelijke mensen en zeker niet opdringerig. Bij het passen heeft de dame die me geholpen heeft ook eerlijk haar menig gegeven en tips om mijn droomjurk te vinden. nu enkel nog wachten op mijn eerse pasbeurt ... spannend!
|
|
debby
5-9-2009
|
22-12-2008 15:46:29
Hey,
ik heb mijn droomjurk gevonden bij boetiek maya in hemiksem ze houden ook een modeshow ,ze hebben er verschillede merken en het is vlakbij de boomsesteenweg.Ik ben zelf ook van sint katelijne waver en het is een klein half uurtje rijden.Mag de 2de keer gaan passen in april,yes,yes succes debby
|
|
kim
1-1-2009
|
23-12-2008 21:40:34
Maxims couture Mechelen, echt een aanrader. vriendelijke verkoopsters, niet opdringerig en ze helpen je echt verder. Ben ook in twee winkels in Antwerpen geweest maar dat was wat tegen gevallen... Grtz
|
|
Els
29-8-2009
|
24-12-2008 9:41:29
Heej iedereen!
Hartelijk bedankt voor de reacties! K heb nu in elk geval wat alternatieven en informatie die ik anders niet zou hebben (ervaringen zijn altijd meer waard dan de reclame die de winkels zelf maken). Ideeën blijven uiteraard zeker welkom! Groetjes, Els
|
|
Bart
13-6-2009
|
9-1-2009 5:29:34
Hey,
Ik ben naar Farah love geweest in Zwijndrecht, ze heeft deze maand nog opendeur dagen en dan kan je voor 1200€ een kleed kiezen, schoenen, lingerie, juwelen, hoepelrok enz... Ik moet nog teruggaan voor 2e pas maar ik was echt wel tevreden en ze heeft verschillende merken.
Groetjes Laila
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|