Terug naar overzicht
Dag Carolien,ik versta je volledig ik trouw op 22 augustus 2009en ik heb zelfs nu al zenuwen. Alles wat al gedaan kan worden is in orde en als gevolg heb ik nu niks te doen. Waardoor ik nog eens zo zenuwachtig van wordt omdat het net is of dat ik de touwtjes niet meer in mijn hande heb.Groetjes Kay
Heb deze nacht weer eens gedroomd dat we trouwden met enkel de voorbereidingen die we nu (6 maanden op voorhand) gemaakt hebben. Trouwkleed niet op maat, mis niet in elkaar, bruidegom geen kostuum. Ik heb die droom nu al een paar keer gehad. Niet geruststellend hé.tLoop allemaal wel los, we hebben nog tijd en volgen alles goed op dus, komt wel goed. Succes!!!
Heywij trouwen op 23 mei en bij mij beginnen de zenuwen echt toe te slaan. Wij hebben al enorm veel gedaan, maar dat stelt me precies niet echt gerust!! Collega's en vrienden proberen me gerust te stellen, maar ze bereiken precies het omgekeerde :-sIk ben pietje precies, dus iedereen gaat ervan uit dat het dik in orde gaat zijn, dat niemand zich zorgen moet maken, maar ben echt bang... Zit full time in het buitenland vr mn werk, dus alles organiseren en uitdenken is niet zo simpel... Op het einde komt alles goed, maar ik zal nog wat slapeloze nachten hebben ;-)Och ja, kalm blijven is t motto, maar het is niet gemakkelijk ;-))GroetjesKaro.
wij trouwen op 16 Mei 2009 en zit nu al enorm met zenuwen, ik ben steeds bang iets te vergeten of niet goed te plannen. misboekjes zijn af, nu ben ik begonnen aan de uitnodigingen en dan aan de geschenkjes voor de gasten, als ik hiermee bezig ben kalmeer ik wel, maar eens het avond wordt komen alle gedachten toch boven.het zal wel bij iedereen er zo aan toe gaan, groetjes
Hoi, Kalm blijven is de boodschap! Ik ben nu iets meer dan 6 maanden getrouwd, wij hadden 13 maanden verloving, was heel leuk maar soms ook heel zwaar, vermoeiend, stresserend en op sommige momenten als vrienden mij vertelden "nu is het niet lang meer hé", kon ik ze iets doen want 4 maanden bvb was wel nog lang, nog heel lang... Maar als ik er nu op terug kijk, ik zit niet voor niets nog af en toe eens op deze site. 't is zo een super leuke periode! let op, begrijp me niet verkeerd, het getrouwde leven is ook super, ik vind het steeds leuk om te kunnen zeggen "mijn man". een goede raad, geniet, geniet en vergeet vooral niet te genieten!!oh en als je nu even niets te doen hebt, geniet daar ook maar van, er komen nog veel (leuke) dingen op je af!groetjes en succes!Freya (vandaag 212 dagen gehuwd!)
heyIk heb dit ook.. Wij trouwen op 23 mei 2009.Ik droom zelf dat hij mij komt halen met een tandem omdat hij nog niets geregeld heeft voor vervoer!!Heb je een ceremonimeester?als ik het stressmoment heb, bel ik haar op!!!