Terug naar overzicht
nee hoor geen stomme vraag. Er is gewoon geen systeem....we hebben dit maanden geleden al eens doorgegeven aan de mensen van de website en ze zouden het gaan veranderen. maar nog niks gezien
Het is inderdaad nogal onoverzichtelijk... Je moet hele pagina's doorsnuffelen om dan eindelijk datgene te vinden waar je naar zocht. Het zou makkelijker zijn dat elk item waar op wordt gereageerd naar boven wordt geplaatst.
Daarvoor is mijn voorkeur het forum ik-trouw.org. Veel overzichtelijker en leuker.Groetjes
Dit forum is heel erg simpel. Zo'n functies bestaan niet. Wel een beetje jammer want da's hier zo'n soep met vragen... Soms wordt op één dag dezelfde vraag gesteld.Ook de zoekfunctie is niet meteen uitgebreid. Er zijn betere trouwforums te vinden zoals datgene wat diane aanraadt.
wat je kunt doen is op het onderwerp klikken zodat je de reacties zien en dan op favorieten duwen en toevoegen, dan word een bep. pagina toegevoegd en kun je teruggaan. groetjes
Hey,Ja, dat vond ik ook vervelend. Wat ik gedaan heb is: een lijstje gemaakt met de datum erbij en dan kan je het wel terug vinden. Maar vaak wordt er na twee à drie dagen toch niet meer verder op een topic gebouwd, omdat het dan te ver in de lijst staat.Andere forums zijn dan weer wel veel uitgebreider, maar ook met de nodige uitgebruide zever en niet specifieke hulp. Dit is snellere en gerichtte hulp.Groetjes,Inge 25/04/2009
Vraagt een beetje meer werk dan het in je favorieten plaatsen, maar soms doe ik het zo:onderwerpen die mij erg interesseren, daar kopieer ik de link van (van de pagina waar je de reacties ziet) en die zet ik in een word-document, per onderwerp (bijv. schoenen, sluier, bloemen, ideetjes voor bedankjes,...). Op het forum kun je ook de berichtjes per onderwerp opzoeken, maar zo heb ik enkel de links die mij echt interesseren.Groetjes