Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe topics opvolgen op het forum

20-12-2008 16:32:36
Hallo iedereen!
Ik heb een (misschien domme) vraag, maar hoe volg je bepaalde topics op het forum op?
Soms zijn er bv onderwerpen die me héél sterk boeien en waar ik bv op gereageerd heb, maar is er hier op de site niet ergens een mogelijkheid om bv al je geplaatste berichten te bekijken? dan heb je ook onmiddellijk die topics weer natuurlijk.
Klinkt misschien dom, maar ik zit er al even achter te 'zoeken'.

hopelijk zijn jullie slimmer dan ik :-)

Vicky

Vicky
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 347

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-12-2008 16:36:56

nee hoor geen stomme vraag. Er is gewoon geen systeem....

we hebben dit maanden geleden al eens doorgegeven aan de mensen van de website en ze zouden het gaan veranderen. maar nog niks gezien

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 17:35:23

Het is inderdaad nogal onoverzichtelijk... Je moet hele pagina's doorsnuffelen om dan eindelijk datgene te vinden waar je naar zocht. Het zou makkelijker zijn dat elk item waar op wordt gereageerd naar boven wordt geplaatst.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik20-12-2008 18:04:05

Daarvoor is mijn voorkeur het forum ik-trouw.org. Veel overzichtelijker en leuker.
Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-12-2008 18:33:50

Dit forum is heel erg simpel. Zo'n functies bestaan niet.
Wel een beetje jammer want da's hier zo'n soep met vragen... Soms wordt op één dag dezelfde vraag gesteld.
Ook de zoekfunctie is niet meteen uitgebreid. Er zijn betere trouwforums te vinden zoals datgene wat diane aanraadt.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik20-12-2008 18:56:03

wat je kunt doen is op het onderwerp klikken zodat je de reacties zien en dan op favorieten duwen en toevoegen, dan word een bep. pagina toegevoegd en kun je teruggaan.

groetjes

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik21-12-2008 10:34:42

Hey,

Ja, dat vond ik ook vervelend. Wat ik gedaan heb is: een lijstje gemaakt met de datum erbij en dan kan je het wel terug vinden. Maar vaak wordt er na twee à drie dagen toch niet meer verder op een topic gebouwd, omdat het dan te ver in de lijst staat.
Andere forums zijn dan weer wel veel uitgebreider, maar ook met de nodige uitgebruide zever en niet specifieke hulp. Dit is snellere en gerichtte hulp.

Groetjes,
Inge 25/04/2009

Lieve
25-4-2009
 Meld misbruik22-12-2008 15:12:28

Vraagt een beetje meer werk dan het in je favorieten plaatsen, maar soms doe ik het zo:
onderwerpen die mij erg interesseren, daar kopieer ik de link van (van de pagina waar je de reacties ziet) en die zet ik in een word-document, per onderwerp (bijv. schoenen, sluier, bloemen, ideetjes voor bedankjes,...).
Op het forum kun je ook de berichtjes per onderwerp opzoeken, maar zo heb ik enkel de links die mij echt interesseren.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...