Terug naar overzicht
hey, misschien is rent a priest dan een beter alternatief aangezien uvv humanistisch is en op zich niet christelijk geinspireerd. bepaalde algemene waarden en normen zijn wel belangrijk; respect, eerlijkheid, trouw,... best gewoon eens bellen en info vragen omtrent je specifieke vraag. die bijten niet hoor. klant is koning :-)groetjes ellen
in het kerkje in bokrijk moet je zelf voor een prietser zorgen.En vermits je vriend niet echt god achtig is kan je dan beter rent a priest nemen.Die maken er een mooie persoonlijke viering van en je bent evenzeer officieel voor de kerk getrouwd.Met het uvv denk ik niet dat je mag trouwen in dat kerkje je moet een erkende priester hebben. Het is wel een dure grap dan. 250 euro voor het kerkje(40personen inkom inbegrepen al de rest moet groepstarief betalen van die dag) en rent a priest is ook nog eens rond de 300 euro.Wij hadden hier hetzelfde probleem mijn vriend wil ook niets te god-achtig en vermits dat kerkje vrij duur is en je niet iedereen gratis binnen krijgt hebben wij beslist niet voor de kerk te trouwen.Ik wil mijn toekomstige zich ook goed laten voelen op ONZE dag en voor mij maakt het niet uit.En onze dag zal even mooi en romantisch zijn als bij alle andere.Geniet ervan xxx
@ natasja ga dan nog iets anders van "viering" doen of enkel voor de wet ? groetjes
Wij trouwen enkel voor de wet gaan dan op ons gemak foto's nemen en lekker eten in bokrijk met de suite.s'avonds hebben we BBQ voor iedeen. xx een heel relaxte dag dus.....
Wij gaan exact hetzelfde doen als jullie, Natasja! Ook in Bokrijk! ;)