Terug naar overzicht
hallo Katrien,wij hebben volgende liedjes gekozen,maar kan wel nog wijzigen,bruidsmarsgene thomas-kom wat dichterbijclouseau-de warek3-ik wil met je trouwenbryan adams-please forgive myenya-only timenoordkaap-ik hou van ugroetjes Daisy en Lieven25/09/09
Hey trouwersVrienden van mij hadden het volgende liedje om de kerk uit te gaan:"500 Miles" van The Proclaimers. 'k Vond het ongewoon, maar wel oprecht en tof en grappig!Zoek het maar eens op, je kent het zeker (van vroeger)!Succes!Evelien
Hoi!Wij hebben gekozen voor:Intrede: Droomvlucht - De EftelingTijdens de misviering:A whole new world - Céline Dion (uit Aladin)Kissing You - Des'Ree (uit Romeo & Juliet)Your song - Elton John (uit Moulin Rouge)Everything - Michael BubbleUittrede: A little prayer - Cast from My Best Friends Wedding.De liedjes tijdens de mis worden live gezongen door een goede vriendin.Succes ermee!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Intredelied: Bruidsmars (R. Wagner)Tussenzang: O mio babbino caro (G. Schicchi)Lied: Bist du bei mir (J.S. Bach)Offerandelied: Er, der Herrlichste von allen (R. Schumann)Communielied: Ave Maria (F. Schubert)Uittredelied Bruidsmars (F. Mendelssohn-Bartholdy)
Hey KatrienIntredelied: Highland Cathedral (live gespeeld door doedelzakband)Tijdens de viering:-De roos van Ann Christy-Liedje gespeeld door doedelzakband-Ik heb je lief van Stef bos-Liedje van Marco Borsato of Clouseau (zijn nog aan het twijfelen)Uittredelied: Cullum bay (Doedelzakband)Groetjes Joke
Hoi,Wij hebben volgende liedjes:- Intrede: It's a beautiful day van U2- Ondertekening trouwregister: Altijd heb ik je lief van Clouseau- Na de voorbeden: I can't help myself van The Kelly Family (door vriendin op gitaar gespeeld en gezongen)- Na het dankgebed: het onze Vader- Na de vredeswens: het Lam Gods- Uitredelied: The walk of life van de Dire StraitsGroetjes
intredelied: Alegria - Cirque du Soleiltussenzang: The best is yet to come - Novastartekenen huwelijksregister: Altijd heb ik je lief - ClouseauNa voorbeden: Hou me vast - VolumiaCommunielied : You're still the one - Shania TwainUittrede: I had the time of my life - B. Medley & J. WarnesWe hebben liedjes gekozen die inhoudelijk ook iets voor ons betekenen.Groetjes!http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/