Terug naar overzicht
halloWij zouden ook graag met een gospelkoor werken. Hier zijn al eens topics daarover geweest, en er werden toen enkele e-mailadressen gegeven. Je moet maar eens kijken.Veel succesVicky
Dag Vicky,Ja, ik weet het, er waren o.a. topics bij van mij.Maar het probleem is: een gospelkoor vraagt vlug 800 Euro, en eerlijk gezegd: dat vind ik profiteren, en is schandalig duur.We hebben zeker 5 gospelkoren gecontacteerd, maar allemaal hetzelfde! er was er zelfs één bij die meer dan 3000 Euro vroeg!!!En dat voor ocharme 5 liedjes te zingen...Daarom ben ik nu aan het hopen dat er toch nog iemand een tip heeft, dan misschien voor een gospelkoor maar een gewone stem. Groetjes en toch bedankt voor je reactie he!Vanessa
Zeg, zou het niet mogelijk zijn om een koor te contacteren en vragen dat zij wat oefenen op gospelliedjes? Dat moet toch goedkoper zijn, en ieder dorp heeft een koor (kinder en volwassenenkoor) en anders ook eens bij muziekscholen of zo. Ik heb nog niet echt aan het zoeken geweest want wij trouwen pas in 2007. Ben nu in het stadium van ideetjes opdoen.Laat zeker iets weten of het gelukt is héGroetjesVicky
Beste Vanessa, wij verzorgen regelmatig live muziek tijdens huwelijkceremonies! Kijk op onze site. www.vocalpower.nl luister o.a. naar de muziekfragmenten en vraag vrijblijvend informatie aan! Veel succes!! Hartelijk groet van Vocal Power)