Terug naar overzicht
Proficiat. Onze droom is ook om met zijn 3en terug te komen vanop huwelijksreis. Geniet van je zwangerschap!
Een dikke proficiat. En geniet van je zwangerschap!
Proficiat, geniet er nog maar van.en veel succes verder nog, groetjes Cindy
Gefeliciteerd!!!!Hopelijk verloopt alles heel vlot en kan je echt genieten van je zwangerschap!Vicky
Van harte proficiat, Charline. Je had me beloofd het te laten weten en dat is bij deze gebeurd! Sneller dan je dacht, geloof ik, niet?Dikke knuffel voor jullie drietjes.Ingrid, die de dag na jou is getrouwd ;-)
wow, dat is fantastisch! Wij trouwen 20 mei 2006! Alvast proficiat, geniet ervan nu jullie nog met z'n 2-tjes zijn!Isabelle*
wouw, proficiat, ik denk dat je je heel gelukkig mag prijzen dat je zó snel zwanger bent geraakt hoor...!! veel succes ermee!
Proficiat! Dit is het mooiste huwelijkscadeau dat jullie gegeven kon worden. Veel geluk met je zwangerschap!
Hoi,Proficiat! Ik wou maar zeggen dat het bij ons net hetzelfde was. Wij zijn op 7 mei getrouwd en einde januari verwachten wij ons eerste kindje. Sofie
Een dikke proficiat aan de fiere mama en papa in spe.Ik zou zeggen: dat hebben jullie goed gedaan!!Groetjes MiekeGetrouwd op 2 juli, maar nog geen hummeltje op komst, hoor!
Dag CharlineIk was onlangs aan het surfen op zoek naar een idee voor suikerbonen (als bedanking voor de gasten) en ik kwam zo op een leuke site met forum voor tijdens de zwangerschap: 9maand.comLijkt een beetje op deze site, maar voor andere doelgroep. Dat is misschien wel leuk voor je.Vergeet toch niet af en toe naar hier te komen voor raad en daad héGroetjesVicky
geweldig leuk!Wijzelf hebben (hopelijk) ook goed nieuws te melden aan onze familie: we zijn 2 juli getrouwd en na onze huwelijksreis bleek ik zwanger (ben dus eigenlijk zwanger van voor we trouwden) !Mijn vriend wordt volgend jaar dertig en met wat geluk zal hij dat vieren als papa (want ben voor eind februari uitgeteld) en dat was zijn droom!Veel succes en hopelijk tot op die andere site: www.9maand.be Ann
Bedankt om site door te geven!!! Daar ga ik zeker eens gaan kijken, tot dan...