Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen

22-12-2008 17:51:44
Dag allemaal
Ik ben ook zoek naar een goede fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen die toch niet al te duur is. Wij trouwen voor de wet in Aalst en voor de kerk in Geraardsbergen. Hoelang worden er eigenlijk foto's getrokken op de trouwdag? Kunnen jullie mij iemand aanraden?
Alvast bedankt!
Patricia

Patricia
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 404

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik23-12-2008 9:13:46

Hallo,

wij zijn van Erpe-Mere en wij zijn bij foto Wilga geweest in Grembergen. Zeer spontaan, heel vlot en de foto's waren echt tof.
Onze fotograaf kwam rond 11u, een half uur voor de bruidegom bij de bruid aankomt., maar dit kon vroeger ook hoor: Bv als je graag wat foto's bij de kapper of zo wilt. De fotograaf is gebleven tot net voor de receptie. Dit komt omdat ze een extra service hebben: als je wilt, kunnen ze een mini-foto album 's nachts in de feestzaal komen leveren als verrassing voor bv je ouders, getuigen. en ook de bedankingskaartjes komen ze dan brengen. Heel handig, dan moet je deze niet meer nasturen met een postzegel. Iedereen was echt verrast dat de foto's al klaar waren toen. Daarom moet de fotograaf ook echt weg voor de receptie om nog de tijd te hebben om de foto's te bekijken, te selecteren en af te drukken. Ik vind het een aanrader.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-12-2008 10:28:37

Patricia,

Zeker eens een kijkje nemen op onderstaande websites:
www.foto-vision.be
Hele toffe mensen en prachtig resultaat!
Zij hebben onze trouw ook gedaan!

Groetjes!

Rik

Meld misbruik23-12-2008 11:39:33

Wij filmen gratis tot het feesteinde...
meer info@discovideo.be
grtz

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 12:22:55

Hey,

Ik ben van geraardsbergen en wij hebben als fotograaf Patrick Merckaert genomen. We hebben eerst een tijdje rondgekeken. We hadden dan met hem een afspraak gemaakt en hij is zeer vriendelijk en aangenaam en zijn werk is tiptop in orde. En de prijs viel ook goed mee.

Grtjes,
5/9/2009

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik29-12-2008 19:48:46

fotograaf jef celen is een uitstekende keuze en hij vraagt maar 500 € voor heel de dag wij trouwen volgend jaar en nemen hem ook hij doet dit in bijberoep daarom de lagere prijs want hij is echt evengoed als een prof ga eens kijken op zijn site van jefcelen of pixagogo,hij is wel een veelgvraagd iemand dus niet te lang twijfelen wij zijn van dilbeek dus niet zo ver van ninove,groetjes sabrina

Robert Frank

Meld misbruik13-5-2011 21:16:13

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...