Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen

22-12-2008 17:51:44
Dag allemaal
Ik ben ook zoek naar een goede fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen die toch niet al te duur is. Wij trouwen voor de wet in Aalst en voor de kerk in Geraardsbergen. Hoelang worden er eigenlijk foto's getrokken op de trouwdag? Kunnen jullie mij iemand aanraden?
Alvast bedankt!
Patricia

Patricia
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 404

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik23-12-2008 9:13:46

Hallo,

wij zijn van Erpe-Mere en wij zijn bij foto Wilga geweest in Grembergen. Zeer spontaan, heel vlot en de foto's waren echt tof.
Onze fotograaf kwam rond 11u, een half uur voor de bruidegom bij de bruid aankomt., maar dit kon vroeger ook hoor: Bv als je graag wat foto's bij de kapper of zo wilt. De fotograaf is gebleven tot net voor de receptie. Dit komt omdat ze een extra service hebben: als je wilt, kunnen ze een mini-foto album 's nachts in de feestzaal komen leveren als verrassing voor bv je ouders, getuigen. en ook de bedankingskaartjes komen ze dan brengen. Heel handig, dan moet je deze niet meer nasturen met een postzegel. Iedereen was echt verrast dat de foto's al klaar waren toen. Daarom moet de fotograaf ook echt weg voor de receptie om nog de tijd te hebben om de foto's te bekijken, te selecteren en af te drukken. Ik vind het een aanrader.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-12-2008 10:28:37

Patricia,

Zeker eens een kijkje nemen op onderstaande websites:
www.foto-vision.be
Hele toffe mensen en prachtig resultaat!
Zij hebben onze trouw ook gedaan!

Groetjes!

Rik

Meld misbruik23-12-2008 11:39:33

Wij filmen gratis tot het feesteinde...
meer info@discovideo.be
grtz

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 12:22:55

Hey,